
Kyllä. Kipeänä olen olllut koko viikon. Töissä on ollut sen suhteen helppoa, kun viikolle tuli 12 peruutusta. joten en taida olla ainut kipeä. Mutta mulla ei ollut kuumetta, eikä nuhaa. Joten töissä pystyin jotenkin olemaan.. Viikko treenaamatta. Ei niinkään kiva. Odotan huomista enemmän kun mitään. Sillä pääsen treenaamaan. Jippii.
Eilen oli the Circuksessa koulutustilaisuus missä olin. ja jatkotkin oli aikamoiset. Mä en ymmärrä. Jos kaikilla on hauskaa, niin miksi poken pitää tulla pilaa kaikki??? Siis jos nyt vähän tanssii pöydillä ja muissa kivoissa paikoissa, niin ei luulis haittaavan. Noh mulla oli niin kovat tanssit että loppuillasta oli jalassa lasinsiruja, jonka takia piti lähteä jo yhdeltä yöllä kotiin. No ei paha kun on jo aloittanut yhdeltä päivällä :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti