Heippa kaikille!
Tänään on maanatai ja työputki jatkuu. No onneks pe vapaata! Viikonloppuna oli tosi tylsää fudisturnauksissa. No niitä ei hirveesti huvita nyt tehä vähään aikaan. uudet suunnitelmat kehissä. Pääsin mä eilen käymään 1h lenkillä kesken päivän. Ja se piristi mukavasti!
Tänään mun piti mennä salille, mutta mulla olikin sellanen olo että pakko päästä kunnon lenkille, joten suunnitelmat muuttui. Kävin tänään 1,5 h lenkillä metsässä ja jätemäellä. Oli todella virkistävää, ja päänsärky hävis. Huomenna sitten puntille. Tää ilta menee kivasti töitä tehdessä.
Mutta sitten muihin asioihin. Ammatin varjopuolet on että saattaa tulla kaikennäkösiä ehdotuksia. Nyt olen saanut parin viikon sisällä sellasia ehdotuksia että huhhuh. Tekeekö joku tuttu jotain pilaa, vai onko ihmiset vaan niin epätoivosia???
"Hei,
anteeksi ehkä mahdollisesti täysin typerä kysymys/yhteydenotto. Olen 29v
182/98 urheilullinen ja mukava nuorimies. Liikun suhteellisen
monipuolisesti: eniten kuntosali vetää puoleensa. Niin, ajattelin
tiedustella että onko täysin väärin tulla vähän niinsanotusti väärin
perustein hierottavaksi. Olen naimisissa ja kaikki asiat on ihan
kunnossa ja uskoisin että pitäisit myös näkemästäsi, muttakuin suurin
syy siihen ehkä olisi se kosketus.. ;)
Tietenkin jos on mahdollista hieroa omalla ajalla?
Pahoittelen jos tuhlasin aikaasi, ajattelin vaan olla rohkea ja tiedustella.
-A"
"Moi tytöt! :)
Olen 21v mies vantaalta ja todellakin hieronnan tarpeessa.
En ole ennen käynyt hierottavana ja minulla on myös syy siihen. Tiedän, että saan
ainakin 95% varmuudella erektion kesken hieronnan ja en ole kehdannut lähteä
kokeilemaan. :/
Te olette myös nuoria ja ehkä ymmärrätte tilanteen. Boxereiden pito hieronnan ainana
voisi auttaa, mutta "tilanpuutteen" takia koko hieronnasta tulisi epämillyttävää.
Voinko tulla teille hierottavaksi vaikka minulla seisoisikin hieronnan aikana?
Haittaako teitä?"
maanantai 30. marraskuuta 2009
perjantai 27. marraskuuta 2009
Apuua mun lemppari farkut on kulunu puhki!
Huhhuh onpas ollut päivä. Aamusta siivosin koko kämpän. Ei kovin hauskaa puuhaa toi! Päivällä menin töihin. Hieroin, ja järjestin asioita. Selvitin firmoja missä sais teetettyä mainospaidan. Superfiilis paidat pitää saada tuleviin promoihin. Töistä lähdin stadiin. Siellä näin koulukaverini Annin. En ollut nähnyt Annia melkein vuoteen. Hui aika menee tosi nopeesti. Illalla kävin myös Töölö Gymillä treenaa.
Lämmittelyt
Mave 3*8*40
SJMV 2*10*40
Leuat vastuskoneessa 4*10
T-kulmasoutu 3*8
Hauiskääntö mutkatangolla 3*8
Viparit sivulle 4*12
Pohkeet seisten 4*20
Ihan hyvä treeni. HUomaan että iltatreenit ei ole mua varten, ja en saa parastani irti.
Mun lemppari farkut on puhjennut rikki :( Ne on ollut toai hyvät. Mukavat päällä ja mun lempparit. Mistäköhän löytää uudet yhtä hyvät? Mulla on tosi vaikee löytää farkkuja kun oon niin lyhyt.....
Viikonloppu menee töitä tehdessä fudisturnauksissa. Jos aamulla kävis lenkillä....
Lämmittelyt
Mave 3*8*40
SJMV 2*10*40
Leuat vastuskoneessa 4*10
T-kulmasoutu 3*8
Hauiskääntö mutkatangolla 3*8
Viparit sivulle 4*12
Pohkeet seisten 4*20
Ihan hyvä treeni. HUomaan että iltatreenit ei ole mua varten, ja en saa parastani irti.
Mun lemppari farkut on puhjennut rikki :( Ne on ollut toai hyvät. Mukavat päällä ja mun lempparit. Mistäköhän löytää uudet yhtä hyvät? Mulla on tosi vaikee löytää farkkuja kun oon niin lyhyt.....
Viikonloppu menee töitä tehdessä fudisturnauksissa. Jos aamulla kävis lenkillä....
Ilman rahaa elämä olisi helpompaa! (tai sitten ei)
Elikkä tiistai ei sujunut parhaimmalla tavalla. Eka aamu lähti niin että kadotin pari avainta, enkä löytänyt niitä. Sitten yks mun vakkari asiakas ei saapunut, eikä vastannut puhelimeen. Miks ei ihmiset voi vaan soittaa ja ilmottaa ettei tule???
Illalla käytiin Töölö Gymillä treenaamassa.
Alkulämmittely
Alataljasoutu leveällä otteella 4*15
Ylätaljä kapealla kahvalla 3'15
Polven koukistus istuen 4*20
Hausikääntö vinopenkissä 3*10
Vipunostot taakse laitteessa 3*10'12
Vatsat roikkuen puolapuissa 3*15
Vatsat penkin päässä lisäpainolla 3*10
Soutu 5 min
Aamupäivästä kävin vielä 45 min lenkillä. Oli tosi hyvä treeni. Huomasin että olin edellis treenistä unohtanu tehdä ranskalaisen punnerruksen :D Toi soutaminen treenin päätteeks on tosi hyvä juttu!
Keskiviikko meni vähän paremmin. Tai no aamu lähti käyntiin niin että mun yks toinen vakkari asiakas soitti mulle. Se väitti mulle että en hiero sitä 30 min, mikä sen aika on. Ja että hän on monesti siitä miehelleen sanonut, ja nyt rohkaisi soittamaan mulle. No meni asiakas vähän hiljaseks kun sanoin sille että sen hieronta-aika alkaa siitä kun se astuu ovesta sisään ja päättyy sillon kun lähtee ovesta ulos! Noh tää on tätä asiakaspalvelussa. Kaikkia ei voi miellyttää, eikä tarvitse. Toi onkin ainoa valittava asikas mikä mulla on ollut vuoden sisällä.
No menin mä sitten myös treenaamaan Myyrin kuntokeskukseen.
Takakyykky 4*8
Pystypunnerrus kp 4*8
Dippi 4*8
Penkkipunnerrus 4
Penkkipunnerrus kp 4*8*9
Vatsat lisäpainolla 5*15-20
Boonusliike: sumomave levykiekolla 3*15
Penkkaus ei sujunut, joten päätin sitten tehdä sen käsipainoilla, ja heti alkoi sujumaan paremmin.
Vatsat oli vielä kipeät edellisestä treenistä, joten oli pakko tehä vähemmän niitä. Mutta oli kyllä tosi hyvä treeni.
Torstaina kävin 60 min lenkillä. Se piristi mukavasti. Lenkin jälkeen sain itse hierontaa. Voi että se teki gutaa. Neljä asiakasta ja sit kotiin ompelemaan. Sain prinsessamekon valmiiksi, tai siitä puuttuu vielä timantit :P
Tänään maksoin laskusj. Se on ihan syvältä. Pitäs siivota ja sit mennä töihin. Raha-asiat stressaa kyllä aivan liikaa. Olis helpompaa jos rahaa ei tarvitsis ollenkaan....
Illalla käytiin Töölö Gymillä treenaamassa.
Alkulämmittely
Alataljasoutu leveällä otteella 4*15
Ylätaljä kapealla kahvalla 3'15
Polven koukistus istuen 4*20
Hausikääntö vinopenkissä 3*10
Vipunostot taakse laitteessa 3*10'12
Vatsat roikkuen puolapuissa 3*15
Vatsat penkin päässä lisäpainolla 3*10
Soutu 5 min
Aamupäivästä kävin vielä 45 min lenkillä. Oli tosi hyvä treeni. Huomasin että olin edellis treenistä unohtanu tehdä ranskalaisen punnerruksen :D Toi soutaminen treenin päätteeks on tosi hyvä juttu!
Keskiviikko meni vähän paremmin. Tai no aamu lähti käyntiin niin että mun yks toinen vakkari asiakas soitti mulle. Se väitti mulle että en hiero sitä 30 min, mikä sen aika on. Ja että hän on monesti siitä miehelleen sanonut, ja nyt rohkaisi soittamaan mulle. No meni asiakas vähän hiljaseks kun sanoin sille että sen hieronta-aika alkaa siitä kun se astuu ovesta sisään ja päättyy sillon kun lähtee ovesta ulos! Noh tää on tätä asiakaspalvelussa. Kaikkia ei voi miellyttää, eikä tarvitse. Toi onkin ainoa valittava asikas mikä mulla on ollut vuoden sisällä.
No menin mä sitten myös treenaamaan Myyrin kuntokeskukseen.
Takakyykky 4*8
Pystypunnerrus kp 4*8
Dippi 4*8
Penkkipunnerrus 4
Penkkipunnerrus kp 4*8*9
Vatsat lisäpainolla 5*15-20
Boonusliike: sumomave levykiekolla 3*15
Penkkaus ei sujunut, joten päätin sitten tehdä sen käsipainoilla, ja heti alkoi sujumaan paremmin.
Vatsat oli vielä kipeät edellisestä treenistä, joten oli pakko tehä vähemmän niitä. Mutta oli kyllä tosi hyvä treeni.
Torstaina kävin 60 min lenkillä. Se piristi mukavasti. Lenkin jälkeen sain itse hierontaa. Voi että se teki gutaa. Neljä asiakasta ja sit kotiin ompelemaan. Sain prinsessamekon valmiiksi, tai siitä puuttuu vielä timantit :P
Tänään maksoin laskusj. Se on ihan syvältä. Pitäs siivota ja sit mennä töihin. Raha-asiat stressaa kyllä aivan liikaa. Olis helpompaa jos rahaa ei tarvitsis ollenkaan....
tiistai 24. marraskuuta 2009
Kiirettä pukkaa.
Kiirettä on olut, stressiä. Kait se johtuu tästä vuodenvaihteesta? No onneks en tullu niin pahasti kipeeks. Pääsin jo perjantaina treenaa. Perjantain treenissä harjoittelin taas maastovetoa.
Lämmittely 8min crossaus
Mave 3*8*40
SJMV 2*10*40
Leuanveto vastuskoneessa 4*10
T-kulmasoutu 3*8
Hauiskääntötangolla 3*8
Viparit sivulle istuen 4*10
Pohkeet 4*15
soutua 5 min
Ihan huippu treeni oli. T-kulmasoutu sujui todella hyvin.
Lauantai sujui kivasti ommellessa. Oon tekemässä itselleni mekkoa sekä hupparia. Illalla oli Myyrin kuntokeskuksen pikkujoulut. Oli oikein mukavaa. Mun piti vaan mennä käymään, mutta toisin kävi :D Oli kannattava reissu, sillä en ollut aikasemin huomannut että salilla on T-kulmasoutu laite, joten nyt sekin valkeni :D



Sunnuntaina ei ollut yhtään paha olo, sillä en juonut paljoa mitään. Baarissa mulla oli koko ajan hirvee jano, vettä tuli juotua todella paljon!
Sunnuntaina käytiin TG:llä treenaa.
Lämmittely
Askelkyykky 4*15
Hack-kyykky 3*12
3*12
Vinopenkki 3*10
Viparit sivulle 4*15
Vatsat: ab coaster 5*15
Kiertoja kepillä
venyttely
Oli jotenkin todella väsynyt treeni. Treenin jälkeen kotiin leipomaan sämpylöitä ja pihvejä jauhellihasta, ja niistä kokomaan hampurilaisia :P
Maanantai alkoi kivasti hammaslääkärillä. Mä vihaan hammaslääkäreitä, jonka takia en ole käyny pariin vuoteen. No nyt ei onneks tarvii taas käydä aikoihin.
Tiistai meni ihan pyllylle. Eka kadotin pari asiakasta, sit yks asiakas ei tullut eikä vastannut puhelimeen. No sit siinä oli kaikkea muuta kans. No illalla kävin vetää rääkkitreenit. On ollut niin paljon kaikkea et ei ehdi usein blogiakaan päivittää :(
Lämmittely 8min crossaus
Mave 3*8*40
SJMV 2*10*40
Leuanveto vastuskoneessa 4*10
T-kulmasoutu 3*8
Hauiskääntötangolla 3*8
Viparit sivulle istuen 4*10
Pohkeet 4*15
soutua 5 min
Ihan huippu treeni oli. T-kulmasoutu sujui todella hyvin.
Lauantai sujui kivasti ommellessa. Oon tekemässä itselleni mekkoa sekä hupparia. Illalla oli Myyrin kuntokeskuksen pikkujoulut. Oli oikein mukavaa. Mun piti vaan mennä käymään, mutta toisin kävi :D Oli kannattava reissu, sillä en ollut aikasemin huomannut että salilla on T-kulmasoutu laite, joten nyt sekin valkeni :D
Sunnuntaina ei ollut yhtään paha olo, sillä en juonut paljoa mitään. Baarissa mulla oli koko ajan hirvee jano, vettä tuli juotua todella paljon!
Sunnuntaina käytiin TG:llä treenaa.
Lämmittely
Askelkyykky 4*15
Hack-kyykky 3*12
3*12
Vinopenkki 3*10
Viparit sivulle 4*15
Vatsat: ab coaster 5*15
Kiertoja kepillä
venyttely
Oli jotenkin todella väsynyt treeni. Treenin jälkeen kotiin leipomaan sämpylöitä ja pihvejä jauhellihasta, ja niistä kokomaan hampurilaisia :P
Maanantai alkoi kivasti hammaslääkärillä. Mä vihaan hammaslääkäreitä, jonka takia en ole käyny pariin vuoteen. No nyt ei onneks tarvii taas käydä aikoihin.
Tiistai meni ihan pyllylle. Eka kadotin pari asiakasta, sit yks asiakas ei tullut eikä vastannut puhelimeen. No sit siinä oli kaikkea muuta kans. No illalla kävin vetää rääkkitreenit. On ollut niin paljon kaikkea et ei ehdi usein blogiakaan päivittää :(
torstai 19. marraskuuta 2009
Tahtoo takas Berliiniin!
Täällä Suomessa on ihan tylsää. Sunnuntaina pääsin treenaa, mutta sen jälkeen en ole voinut käydä kun olen ollut nuhassa. Voi kun ihanaa! Ehkä mä huomenna pääsen treenaa. Eniten odotan lauantain salin pikkujouluja :D
Tää kipeenä oleminen ei ole mun juttu. En ole onneks ollut niin kipeä että olis pakko siirtää kaikki asiakkaat. Mutta eipä sitä paljoa muuta ole jaksanut. Nyt olo on paljon paljon parempi.
Mä ootan jo niin ens lomaa!!! Tahtoo jonnekkin lämpimään... Aah!
Tää kipeenä oleminen ei ole mun juttu. En ole onneks ollut niin kipeä että olis pakko siirtää kaikki asiakkaat. Mutta eipä sitä paljoa muuta ole jaksanut. Nyt olo on paljon paljon parempi.
Mä ootan jo niin ens lomaa!!! Tahtoo jonnekkin lämpimään... Aah!
tiistai 17. marraskuuta 2009
Berliini 10-14.11.2009
Tiistai 10.11.2009
Lento helsingistä lähti klo 10.10. Reilun tunnin lento ja välilasku Rigassa. Tunnin verran siellä joutui odottamaan ennekun matka jatkui kohti Berliiniä.
Berliinin lentokentältä otin bussin . Lotalta olin saanut tarkat ohjeet mihin bussiin, ja mistä jäädä pois. No en eksynyt, onneks :D Matkasimme sitten Lotan kämpälle.
Jätettiin matkatavarat kämpälle ja lähdettiin kaupungille. Olin ihan ihmeissäni Berliinin metroliikenteestä, miljoona eri linjaa, ja monta kertaa piti vaihtaa että pääsee jonnekkin :D Käytiin katsastamassa iso kauppakeskus KaDeWe. Sieltä ostin seeprakuvioista kangasta mistä teen hupparin. Pähkinöitä oli kans pakko ostaa. Ylimmässä kerroksessa oli ruokaosasto, se oli todella monta kertaa isompi kuin Stokkan herkku. Tuli nälkä kun niitä herkkuja katseli :D Kauppakeskuksen sisällä oli myös hyvä Sushiravintola, sieltä sai oikeesti parasta sushia ever.

Ruokailun jälkeen kävimme katsastamassa Kaiser Wilhelm kirkon. Kaupasta kävimme ostamassa punkkua ja juustoa. Matkasimme kotiin ja joimme ja söimme. Tapasin myös Lotan kämppiksen Antin. Kun punkut oli juotu oli hyvä mennä nukkumaan.


Keskiviikko 11.11.2009
Aamupäivästä käytiin katsomassa Checkpoint Charlie.



Sekä juutalaisten muistomerkki.

Lotta lähti luennolle, ja mä menin sitten salille. Fitness First- kuntosalille. Ensiks en meinannut päästä sinne treenaa. Siellä kun ei ollut kertamaksuja, vaan päivämaksut. Ja mun kun oli tarkoitus olla siellä keskiviikkona pari tuntia, ja perjantaina pari tuntia. No loppujen lopuks pääsin kaks kertaa sillä päivämaksulla, joka oli 25 €, sika kallista!
Kuntokeskus oli iso, siellä oli monta aerobic ja spinningsalia. Mutta itse sali perustui melkein vaan aeroobisista laitteista. Niitä oli varmaan yhteensä 50 kpl! Kyllä siellä treenas, mutta sieltä puuttui oleellisia asioita (alatalja,kunnon prässejä). Keppijumppaa en pystynyt tekemään kun ei siellä ollut keppejä. Ei hohhoh.
Tein kuitenkin:
Lämmittelyt
Askelkyykky staattinen 4*15
Polven ojennus 3*12*35
Vinopenkkipunnerrus 3*12
Viparit sivulle 4*15
ranskis 3*10*18
Vatsat lisäpainolla 4*12
ja taljasa 3*15*30
Jäähdyttely
Oli kaikesta huolimatta ihan hyvä treeni.


Ja sitten naistenpukuhuoneessa oli vielä erikseen pukukoppi. Siis eikö ne kehtaa vaihtaa vaatteita normaalisti pukukopissa. Alastomuus on kuitenkin todella normaali asia.

Treenin jälkeen kävimme jälleen kerran syömässa sushia. Ruokailun jälkeen menimme Tachlesiin. Se oli talo joka oli kokonaan graffitoitu sisältä. Ja yläkerrassa oli työpaja missä ne teki koruja. Se oli myös aika hämärää :D

Ennen kotiinmenoa kävimme drinkillä. Oli halpaa ja hyvää. Nam.

Torstai 12.11.2009
Kävimme Berliinin muurilla. Oli todella kauniita maalauksia, ja tykkäsin siitä todella paljon.


Kävimme myös tvtornissa katsomassa näköaloja. Oli todella upeeta. Torniin ei jouduttu jonottamaan kauaa, ja sinne yös mentiin hissillä kuudessa sekunnissa.

Päivällä Lotta meni kouluun ja mä menin kämpille lukemaan Harry potteria ja nukkumaan. illalla menimme baarikierrokselle. Käytiin kolmessa eri baarissa. Ehdottomasti hauskin oli Barbiebar. Sielää seinät oli pinkit ja kaikkialla oli barbeja.

BarbieBaarista jatkettiin matkaa toiseen baariin missä alakerrassa soitti livebändi. Sieltä jatkettiin matkaa vielä kolmanteen jossa join Kaibirinhaa. Siinä oli viinaa kolme kertaa enemmän kun mitä suomen drinkeissä. Sit kotiin nukkumaan.
Perjantai 13.11.2009
Aamulla Lotta meni kouluun ja mä menin Antin kanssa aamupalalle kahvioon. Tuolla kun on noita leipomoita todella paljon, ja kaikki on halpaa. Aamupalaksi kun ottaa täytetyn sämpylän, kahvin ja leivonnaisen niin se maksaa alle 5€.
Päivällä käytiin Lotan kanssa Charlottenburgin linnalla.

Sit oli jo kova nälkä joten syömään oli pakko päästä. Käytiin syömässä White Trash fast food ravintolassa. Hieno ravintola, söin siellä salaattia ja hyvää oli. Ruokailun jälkeen mentiin vielä syömään kaupungin parasta vohvelia.
Pienen tauon jälkeen salille.
Crossaus 8 min
Alatalja normi taljassa 4*12
Ylätalja 3*12
Polven koukistus 4*20
Hauiskääntö kp 3*12
Viparit taakse
Vatsat roikkuen 3*15
Vatsat penkin päässä lisäpainolla 3*15
20 min pyöräily
Hyvä treeni oli. Treenin jälkeen syömään. Tilasin lohipastaa. Voi että oli gutaa. Ruokailun jälkeen mentiin baariin mikä oli sisustettu kaikilla DDR tavaroilla. Kaikkea pitää kokeilla :D

Ja sit kotiin nukkumaan.
Lauantai 14.11.2009
Ulkona oli ihanan lämmin, +15 astetta. Pakkasin kaikki kamani ja lähdimme kauppaan, jonka jälkeen markkinoille. Yhdessä kojussa myytiin lakuja ja salmiakkia, ja siellä oli Fazerin salmiakkia.

Markkinoilta ostin pähkinöitä matkaevääksi lentokoneeseen. Matka jatkui kohti lentokenttää.
Olin ostanut nutellaa kotiin, ja se oli mun käsimatkatavaroissa, kun se ei ole mitään nestettä. No en mä sitä saanut ottaa mukaan. No siinä sitten säädin ja lopulta jätin sen sinne. En ollut ainoa suomalainen siellä. Yhdet oli tarkkaillu mun säätämistä, ja sattumoisin ne tuli istuu mun viereen lentokoneeseen. Matka meni mukavasti niiden kanssa.
Ankeeseen Suomeen en olis halunnu palata. Berliini oli niin ihana ja kaunis paikka <3
Lento helsingistä lähti klo 10.10. Reilun tunnin lento ja välilasku Rigassa. Tunnin verran siellä joutui odottamaan ennekun matka jatkui kohti Berliiniä.
Berliinin lentokentältä otin bussin . Lotalta olin saanut tarkat ohjeet mihin bussiin, ja mistä jäädä pois. No en eksynyt, onneks :D Matkasimme sitten Lotan kämpälle.
Jätettiin matkatavarat kämpälle ja lähdettiin kaupungille. Olin ihan ihmeissäni Berliinin metroliikenteestä, miljoona eri linjaa, ja monta kertaa piti vaihtaa että pääsee jonnekkin :D Käytiin katsastamassa iso kauppakeskus KaDeWe. Sieltä ostin seeprakuvioista kangasta mistä teen hupparin. Pähkinöitä oli kans pakko ostaa. Ylimmässä kerroksessa oli ruokaosasto, se oli todella monta kertaa isompi kuin Stokkan herkku. Tuli nälkä kun niitä herkkuja katseli :D Kauppakeskuksen sisällä oli myös hyvä Sushiravintola, sieltä sai oikeesti parasta sushia ever.

Ruokailun jälkeen kävimme katsastamassa Kaiser Wilhelm kirkon. Kaupasta kävimme ostamassa punkkua ja juustoa. Matkasimme kotiin ja joimme ja söimme. Tapasin myös Lotan kämppiksen Antin. Kun punkut oli juotu oli hyvä mennä nukkumaan.


Keskiviikko 11.11.2009
Aamupäivästä käytiin katsomassa Checkpoint Charlie.



Sekä juutalaisten muistomerkki.

Lotta lähti luennolle, ja mä menin sitten salille. Fitness First- kuntosalille. Ensiks en meinannut päästä sinne treenaa. Siellä kun ei ollut kertamaksuja, vaan päivämaksut. Ja mun kun oli tarkoitus olla siellä keskiviikkona pari tuntia, ja perjantaina pari tuntia. No loppujen lopuks pääsin kaks kertaa sillä päivämaksulla, joka oli 25 €, sika kallista!
Kuntokeskus oli iso, siellä oli monta aerobic ja spinningsalia. Mutta itse sali perustui melkein vaan aeroobisista laitteista. Niitä oli varmaan yhteensä 50 kpl! Kyllä siellä treenas, mutta sieltä puuttui oleellisia asioita (alatalja,kunnon prässejä). Keppijumppaa en pystynyt tekemään kun ei siellä ollut keppejä. Ei hohhoh.
Tein kuitenkin:
Lämmittelyt
Askelkyykky staattinen 4*15
Polven ojennus 3*12*35
Vinopenkkipunnerrus 3*12
Viparit sivulle 4*15
ranskis 3*10*18
Vatsat lisäpainolla 4*12
ja taljasa 3*15*30
Jäähdyttely
Oli kaikesta huolimatta ihan hyvä treeni.


Ja sitten naistenpukuhuoneessa oli vielä erikseen pukukoppi. Siis eikö ne kehtaa vaihtaa vaatteita normaalisti pukukopissa. Alastomuus on kuitenkin todella normaali asia.
Treenin jälkeen kävimme jälleen kerran syömässa sushia. Ruokailun jälkeen menimme Tachlesiin. Se oli talo joka oli kokonaan graffitoitu sisältä. Ja yläkerrassa oli työpaja missä ne teki koruja. Se oli myös aika hämärää :D

Ennen kotiinmenoa kävimme drinkillä. Oli halpaa ja hyvää. Nam.

Torstai 12.11.2009
Kävimme Berliinin muurilla. Oli todella kauniita maalauksia, ja tykkäsin siitä todella paljon.


Kävimme myös tvtornissa katsomassa näköaloja. Oli todella upeeta. Torniin ei jouduttu jonottamaan kauaa, ja sinne yös mentiin hissillä kuudessa sekunnissa.

Päivällä Lotta meni kouluun ja mä menin kämpille lukemaan Harry potteria ja nukkumaan. illalla menimme baarikierrokselle. Käytiin kolmessa eri baarissa. Ehdottomasti hauskin oli Barbiebar. Sielää seinät oli pinkit ja kaikkialla oli barbeja.

BarbieBaarista jatkettiin matkaa toiseen baariin missä alakerrassa soitti livebändi. Sieltä jatkettiin matkaa vielä kolmanteen jossa join Kaibirinhaa. Siinä oli viinaa kolme kertaa enemmän kun mitä suomen drinkeissä. Sit kotiin nukkumaan.
Perjantai 13.11.2009
Aamulla Lotta meni kouluun ja mä menin Antin kanssa aamupalalle kahvioon. Tuolla kun on noita leipomoita todella paljon, ja kaikki on halpaa. Aamupalaksi kun ottaa täytetyn sämpylän, kahvin ja leivonnaisen niin se maksaa alle 5€.
Päivällä käytiin Lotan kanssa Charlottenburgin linnalla.

Sit oli jo kova nälkä joten syömään oli pakko päästä. Käytiin syömässä White Trash fast food ravintolassa. Hieno ravintola, söin siellä salaattia ja hyvää oli. Ruokailun jälkeen mentiin vielä syömään kaupungin parasta vohvelia.
Pienen tauon jälkeen salille.
Crossaus 8 min
Alatalja normi taljassa 4*12
Ylätalja 3*12
Polven koukistus 4*20
Hauiskääntö kp 3*12
Viparit taakse
Vatsat roikkuen 3*15
Vatsat penkin päässä lisäpainolla 3*15
20 min pyöräily
Hyvä treeni oli. Treenin jälkeen syömään. Tilasin lohipastaa. Voi että oli gutaa. Ruokailun jälkeen mentiin baariin mikä oli sisustettu kaikilla DDR tavaroilla. Kaikkea pitää kokeilla :D
Ja sit kotiin nukkumaan.
Lauantai 14.11.2009
Ulkona oli ihanan lämmin, +15 astetta. Pakkasin kaikki kamani ja lähdimme kauppaan, jonka jälkeen markkinoille. Yhdessä kojussa myytiin lakuja ja salmiakkia, ja siellä oli Fazerin salmiakkia.
Markkinoilta ostin pähkinöitä matkaevääksi lentokoneeseen. Matka jatkui kohti lentokenttää.
Olin ostanut nutellaa kotiin, ja se oli mun käsimatkatavaroissa, kun se ei ole mitään nestettä. No en mä sitä saanut ottaa mukaan. No siinä sitten säädin ja lopulta jätin sen sinne. En ollut ainoa suomalainen siellä. Yhdet oli tarkkaillu mun säätämistä, ja sattumoisin ne tuli istuu mun viereen lentokoneeseen. Matka meni mukavasti niiden kanssa.
Ankeeseen Suomeen en olis halunnu palata. Berliini oli niin ihana ja kaunis paikka <3
maanantai 9. marraskuuta 2009
Poistuu huomenna maasta!
Joopa joo. Perjantaina kävin tunnin lenkillä vesisateessa. Oli aivan huippua. Muuten viikonloppu meni töitä tehdessä. Olin 10-20 molempina päivinä fudisturnauksessa päivystävänä ensiavussa. Siinä mukavasti sai aivot levätä. Sunnuntaina oli enemmän. Mutta sain mä silti tehtyä siinä kaikennäköstä. Keppijumppaa tuli tehtyä useaan otteeseen. Sisähallissa kun ei kauhean lämmin ole, pakko pitää keho lämpimänä.
Viime yönä nukuin huonosti. Pakkausta, ja muuta säätämistä. Puntille Myyrin kuntokeskukseen.
Lämmittelyt
Mave 3*8*30
SJMV 2*10*40
Leuanvedot 4*10
Viparit sivulle istuen 4*10*4
Hauiskääntö 3*6*21
Pohkeet seisten hackissa
Jäähdyttelyt
Oli huippu treeni. Mave sujui todella hyvin. Olen varmasti oppinut tekemään sen :D Pohkeita en meinannut jaksaa tehdä kun olin jo niin kuollut.
Nyt töitä. HUOMENNA BERLIINIIN!!!!! Pitäkää hauskaa kaverit, palataan asiaan taas sunnuntaina!!!! :)
Viime yönä nukuin huonosti. Pakkausta, ja muuta säätämistä. Puntille Myyrin kuntokeskukseen.
Lämmittelyt
Mave 3*8*30
SJMV 2*10*40
Leuanvedot 4*10
Viparit sivulle istuen 4*10*4
Hauiskääntö 3*6*21
Pohkeet seisten hackissa
Jäähdyttelyt
Oli huippu treeni. Mave sujui todella hyvin. Olen varmasti oppinut tekemään sen :D Pohkeita en meinannut jaksaa tehdä kun olin jo niin kuollut.
Nyt töitä. HUOMENNA BERLIINIIN!!!!! Pitäkää hauskaa kaverit, palataan asiaan taas sunnuntaina!!!! :)
perjantai 6. marraskuuta 2009
Lisäys aikaisempaan.
Unohdin kokonaan kertoa että eilisen treenin jälkeen jävin ulkona syömässä ystäväni Villen kanssa. Käytiin Indian tandorissa. Otin thaimaalaista kanaa kookoskastikkeessa. Mukana tuli nan leipä. Voi että se oli gutaaa!!! Ruoka on parasta! Hihiii
4 yötä lomaan!!!!

Kiirettä on pitänyt. Töitä on riittänyt. Ja muutenkin mihinkään ei ole aikaa. Hirveesti vaan väsyttää. Onneks loma on lähellä.
Tiistaina kävin 1h lenkillä ja venyttelin kunnolla. Olin ihan hajalla maanatian treenistä. Lisää tollasia treenejä :D
Keskiviikkona punttis
Lämmittelyt
Alataljasoutu 4*15*30
Ylätalja kapealla kahvalla 3*15*30
Polven koukistus maaten 4*20*20
Hauis kp vinopenkissä 3*15*8
Viparit taakse 3*15
vatsat roikkuen 3*15
Vatsat penkin päässä lisäpainolla 3*15
Oli oikein hyvä treeni.
Eilen torstaina kävin sitten kirjastossa. olen pari vuotta sitten lukenut Harry Potter kirjoja ruotsiksi. Ja koska haluan ylläpitää ruotsintaitojani kun en nykyään niinkään sitä puhu, vaikka äidinkieleni on ruotsi. Mutta en kuitenkaan ole mikään poerus suomenruotsalainen snobi, kaikkea muuta. No mutta anyway halusin jatkaa Potterin lukemista ja nytten mulla on sitten kunnolla matkalukemista!
Joo tiistaina lähden Berliiniin. Menen ystäväni luokse, hän kun on vaihdossa siellä. Loma on tarpeen. Pää hajoaa kohta. Tarkotuksena olis ottaa ihan iisisti (ihan kun mä osaisin) ja vaan levätä. Puntilla ajattelin käydä sillä aikaa kun Lotta on yliopistolla. Muuten kaikki nähtävyydet on nähtävä ja hyvää ruokaa pitää syödä. Tulen lauantai-iltana takaisin. Joten työpäivät ensi viikolla on maanantai ja sunnuntai. Katsotaan nyt haluaako kukaan sunnuntaina hierontaa.
Neljältä kun loppui työt matkustin junalla Helsinkiin. Mernin Töölö Gymille treenaamaan. NYt sain ostettua kymppikortin niin ei aina tarvii maksaa kertamaksua, hirmu kalliiks tulee. Paljon oli taas tuttuja. Varmistauduin sitten rankkaan treeniin.
Lämmittelyt
Smith-kyykky 5*8*50
Pystypunnerrus 4*8*8
Dippi vastustuskoneessa 4*8
Vinopenkki 4*8
Vatsat lisäpainolla 5*20*30
Jäähdyttely
Oli huippu treeni. Vatsoja tehdessä meinasin hajota :D Oli niin rankkaa! Kiitos ihanan valmentajani Katarinan olen alkanut tekemään keppijumppaa. ja jo nyt olen huomannut tulosta. Jopa työpäivinä se on hyvä tehdä. Sillä saan paikat pysymään auki, ja hyvässä kunnossa. keppejen ostaminen ei ollut mitään helpointa. Tarjoustalosta löysin puiset harjanvarret mitkä tuunasin :D Hahhah!
Nyt lenkille ja keppijumppaamaan töihin!!! Hauskaa viikonloppua kaikille :)!!!
maanantai 2. marraskuuta 2009
Maanantain killeri treeni.
Eilen mulla oli tosiaan vapaapäivä. Se tuli tarpeen. Todellakin. 14.30 oli sovittu treffit valmentajan kanssa Töölö Gymillä. Olin hyvin valmistautunut tappo treeniin :D
10 min crossaus+ mobbaus
Mave 3'8 (tai jotain sellasta)
Sjmv 2*10
Leuat vastaotteella 4*10
T-Kulmasoutu 3*8
Viparit sivulle istuen 4*10
Hauiskääntö tangolla 3*8
Pohkeet seisten.
Jäähdyttely soutaen, venyttelyt ja ravistelut
Kaikki mehut lähti. En tajunnut enää mistään mitään. Todella raskasta kuunnella, keskittyä sekä oppia. No opin mä maven, ja t-kulmasoudun. Sekä muissa liikkeissä hiottiin tekniikoita. Treenin jälkeen palkintojuoma naamariin ja sitten oli maailman onnellisin olo.
Treenin jälkeen vaelsin Eurokankaaseen. Löysin supermageeta pinkkiä kiiltävää kangasta. Joku päivä ompelen siitä mekon. Keskustasta junalla kotiin, syömään sekä hieromaan puoliso. Kaupan kautta kotiin ja katsomaan McGyver leffa. Kaupasta olin ostanut kermaviiliä, jotta pystyin dippaamaan porkkanoita. Karkkia ei todellakaan tehnyt mieli!
Tänään heräsin kun joku urpo poras ennen puol kahdeksaa. ei olis halunnu nousta. Ennen töitä lenkille, ja hieromaan koko päiväksi. Onneks mulla on ainoastaan ihania asiakkaita ;)
10 min crossaus+ mobbaus
Mave 3'8 (tai jotain sellasta)
Sjmv 2*10
Leuat vastaotteella 4*10
T-Kulmasoutu 3*8
Viparit sivulle istuen 4*10
Hauiskääntö tangolla 3*8
Pohkeet seisten.
Jäähdyttely soutaen, venyttelyt ja ravistelut
Kaikki mehut lähti. En tajunnut enää mistään mitään. Todella raskasta kuunnella, keskittyä sekä oppia. No opin mä maven, ja t-kulmasoudun. Sekä muissa liikkeissä hiottiin tekniikoita. Treenin jälkeen palkintojuoma naamariin ja sitten oli maailman onnellisin olo.
Treenin jälkeen vaelsin Eurokankaaseen. Löysin supermageeta pinkkiä kiiltävää kangasta. Joku päivä ompelen siitä mekon. Keskustasta junalla kotiin, syömään sekä hieromaan puoliso. Kaupan kautta kotiin ja katsomaan McGyver leffa. Kaupasta olin ostanut kermaviiliä, jotta pystyin dippaamaan porkkanoita. Karkkia ei todellakaan tehnyt mieli!
Tänään heräsin kun joku urpo poras ennen puol kahdeksaa. ei olis halunnu nousta. Ennen töitä lenkille, ja hieromaan koko päiväksi. Onneks mulla on ainoastaan ihania asiakkaita ;)
Viikonloppu!
Lauantai aamun aloitin kivasti leipomalla mokkaruutuja, jonka jälkeen siivosin. Päivällä käytiin rakkaan kanssa treenaamassa Pitäjänmäen Finnbodyllä. Rakas ystäväni Anna oli tietty tiskin takana.
Lämmittely
Askelkyykky smithissä (staattinen) 4*15
Hack-kyykky 2*12
Viparit sivulle 5*15*4
Ranskalainen punnerrus 3*12
Vatsat: ab coaster 5*15
Kiertoja kepillä n. 5 min
Oli huippu treeni. Pitkät toistot vie kyllä mehut kokonaan :D
Illalla pidettiin tuparit meidän molemmille vanhemmille. Saatiin lahjaksi löylykauha, löylyastia, pefflettejä, saunaoluita sekä ihnanan väriklkäät lakanat. Oli oikein hauska ilta. Syötiin, juteltiin. Näytimme vanhemmillemme miten rockbandia pelataan. Omat vanhemmat ei voinut uskoa että oikeesti osaan soittaa tahtiin rumpuja, mutta pääsin yllättämään :D
Sunnuntaina kävin hieromassa muutaman asiakkaan. Saunottiin ja tehtin Sushia. Voi että se oli hyvää!! Sushin kabnssa juotiin vähän punkkua. Oi ihanaa. Sitten katottiin The Rocker- leffa. Siinä oli asennetta oikein kunnolla! Tänään heräsin kymmeneltä enkä olis sillonkaan halunnut herätä :D Vapaapäivä. Oi ihanaa.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)