Lopetan blogin kirjoituksen täällä. Uusi aikakausi on alkanut, ja minusta voitte lukea jatkossa :
www.superj.fi
Johannan treenit ja muut sekopäät jutut.
Jos et ota riskiä niin et voi koskaan saavuttaa unelmaasi.
maanantai 22. marraskuuta 2010
maanantai 25. lokakuuta 2010
Dieetti.
Nonniin. Tiistaina kävin Lahdessa. Jumpattiin uudella ohjelmalla. Kyllä nyt treeni kulkee. Uusi treeniohjelma sekä ruokavalio. Dietti alkoi keskiviikkona. Tarkoituksena on siis saada painoa alas, sekä rasvaprosenttia pienemmäksi.
Ruokavalioni koostuu vähästä hiilihydraatista. Sitä syön aamuisin sekä treenin jälkeen. Hyvistä proteiinin lähteistä. Rasvat koostuu kylmäpuristetusta rypsiöljystä, avocadosta sekä pähkinöistä. Marjat ja vihannekset ovat myös iso osa ruokavaliotani.
Treeni koostuu kolmesta puntti treenistä, sekä neljästä aeroobisesta. Keskiviikon aamupaino oli 64, ja tänään aamulla se oli 62,8 kg.
Viikonloppuna oli Gym trainer koulutuksen lisenssikokeet. Lauantaina oli teoriakoe. Se oli todella vaikea. En oikein tiedä miten se meni. Sunnuntaina oli käytännön osuus. Se koostui neljästä eri osasta.
Yksi osuus oli ohjaus. Mun piti parilleni ohjeistaa etukyykky. Toinen osuus oli venytys, passiivinen venytys latissimus dorsille. Kolmas osuus oli rasvaprosentin mittaus muovipihdeillä. Ja viimeinen osuus oli kuntotestaus/liikkuvuustesti. Mulle osui liikkuvuustesti selälle sekä kyljille. Käytäntö oli suht helppo. Lisä kysymykset oli hieman hankalat, mutta niistäkin selvittiin. Tulokset tulee parin viikon päästä. Nyt on niin helpottunut olo kun kaikki on ohi.
Nyt pitäis vielä pari viikkoa jaksaa painaa. Saadaan Mayor´s kuntoon. Sillä sali saatiin ostettua, ja se on meidän 1.11 alkaen. Joka tarkoittaa että saan myös omat yritykseni tilat laitettua kuntoon. Omat uudet nettisivut aukeaa 3 viikon sisällä. Paljon uudistuksia luvassa ;))))
Ruokavalioni koostuu vähästä hiilihydraatista. Sitä syön aamuisin sekä treenin jälkeen. Hyvistä proteiinin lähteistä. Rasvat koostuu kylmäpuristetusta rypsiöljystä, avocadosta sekä pähkinöistä. Marjat ja vihannekset ovat myös iso osa ruokavaliotani.
Treeni koostuu kolmesta puntti treenistä, sekä neljästä aeroobisesta. Keskiviikon aamupaino oli 64, ja tänään aamulla se oli 62,8 kg.
Viikonloppuna oli Gym trainer koulutuksen lisenssikokeet. Lauantaina oli teoriakoe. Se oli todella vaikea. En oikein tiedä miten se meni. Sunnuntaina oli käytännön osuus. Se koostui neljästä eri osasta.
Yksi osuus oli ohjaus. Mun piti parilleni ohjeistaa etukyykky. Toinen osuus oli venytys, passiivinen venytys latissimus dorsille. Kolmas osuus oli rasvaprosentin mittaus muovipihdeillä. Ja viimeinen osuus oli kuntotestaus/liikkuvuustesti. Mulle osui liikkuvuustesti selälle sekä kyljille. Käytäntö oli suht helppo. Lisä kysymykset oli hieman hankalat, mutta niistäkin selvittiin. Tulokset tulee parin viikon päästä. Nyt on niin helpottunut olo kun kaikki on ohi.
Nyt pitäis vielä pari viikkoa jaksaa painaa. Saadaan Mayor´s kuntoon. Sillä sali saatiin ostettua, ja se on meidän 1.11 alkaen. Joka tarkoittaa että saan myös omat yritykseni tilat laitettua kuntoon. Omat uudet nettisivut aukeaa 3 viikon sisällä. Paljon uudistuksia luvassa ;))))
tiistai 19. lokakuuta 2010
Yksi koti, yksi työpaikka.
Noniin viikko Fitness Expon jälkeen on mennyt nopeammin kun osasin odottaa. Expot sujui erittäin hyvin. Siellä oltiin saliporukan kanssa Best Bodyn osastolla mainostamassa Mayor´sia. Siin meni sit mukavasti koko vkl. Ja heti maanantaina tuli Ronny rockel treenaa meiän salille. Ou yeah :P

Loppuviikko meni järjestäessä asioita. Muutto oli tosi asia viikonloppuna. Myyrmäki on nyt lopullisesti historiaa. Sinne en mene enää.. Sit hain myös muut tavarani ja muutin rakkaani luo. Joo tiedän että olen aikoinaan sanonut että en koskaan muuta kenenkän luo... Mutta mitäs tästä opimmekaan??? Kämppä saatiin laitettua kuntoon. Nyt on kiva kun on yksi koti sekä yksi työpaikka. Työpaikan tilat on vielä vähän vaiheessa, mutta siitkin tulee todella siisiti kun ollaan saatu maalattua.
Ensi viikon torstaista lähtien alan pitämään venyttelytunteja 19-20. Tänään lähden Lahteen ihanan Katan luo. Huomenna alkaa dietti. Päämääränä on saada loput ylimääräset pois :)
Loppuviikko meni järjestäessä asioita. Muutto oli tosi asia viikonloppuna. Myyrmäki on nyt lopullisesti historiaa. Sinne en mene enää.. Sit hain myös muut tavarani ja muutin rakkaani luo. Joo tiedän että olen aikoinaan sanonut että en koskaan muuta kenenkän luo... Mutta mitäs tästä opimmekaan??? Kämppä saatiin laitettua kuntoon. Nyt on kiva kun on yksi koti sekä yksi työpaikka. Työpaikan tilat on vielä vähän vaiheessa, mutta siitkin tulee todella siisiti kun ollaan saatu maalattua.
Ensi viikon torstaista lähtien alan pitämään venyttelytunteja 19-20. Tänään lähden Lahteen ihanan Katan luo. Huomenna alkaa dietti. Päämääränä on saada loput ylimääräset pois :)
torstai 7. lokakuuta 2010
On innostunut kierotharjoittelu treenistä...
Viime viikonloppuna oli sit viimeinen viikonloppu koulutusta ennen lisenssikokeita. Viikonlopun teemana oli ohjaaminen, ohjelmien tekeminen sekä erityisryhmät. Teimme myös iertoharjoittelutreenejä. SE on vähän vieras juttu mulle. Katarina on mulle tehnyt muistaakseni yhden sellasen treenin, mutta muuten ihan vierasta... Mä innostuin siitä sitten niin paljon, että olen sen jälkeen tehnyt melkein ainoastaan kiertoharjoittelutreeniä. Ja se on perustunut omalla keholla, apuuvälineinä pikku painot, tanko sekä fitboll. Tasapainoa kehittävä treeni. Suosittelen kaikkia kokeilemaan!!!
On ollut vähän rauhallisempi viikko. Viikonloppu menee fitness expossa. Olen siellä mainostamassa legendaarista Mayor´s:ia sekä omaa hierontayritystäni. Maanantaina olis tarkoitus olla kova myyntipäivä. Sillä salillemme tulee 6. Olympia voittaja Ronny Rockel treenaamaan, sekä jakamaan nimmareita. Sillon on luvassa paljon uusia asiakkaita. Ja erikois hieronta tarjouksia on kyseiselle päivälle :)))
On ollut vähän rauhallisempi viikko. Viikonloppu menee fitness expossa. Olen siellä mainostamassa legendaarista Mayor´s:ia sekä omaa hierontayritystäni. Maanantaina olis tarkoitus olla kova myyntipäivä. Sillä salillemme tulee 6. Olympia voittaja Ronny Rockel treenaamaan, sekä jakamaan nimmareita. Sillon on luvassa paljon uusia asiakkaita. Ja erikois hieronta tarjouksia on kyseiselle päivälle :)))
keskiviikko 29. syyskuuta 2010
" Et ole tainnut leikkiä nukeilla pienenä"...
Ja taas mennään kovaa vauhtia!
Viime viikko meni väsyneissä merkeissä. Väsytti niin paljon, että meinasin taas sekoa.Kerran elämässäni saanut burn out:in, ja ei enää!!! Torstaina lähdettiin rakkaani kanssa laivalle, ruotsiin. Oli oikein mukva reissu. Mutta ei toi laiva ole mikään parisuhdepaikka :D Lauantai ja sunnuntai meni kokonaan nukkuessa, ja katsoessa leffoja. Sunnuntaina käytiin murun kanssa 2,5h lenkillä. Olen aina halunnut miehen joka lähtee mun kanssa lenkille, tai ihan mitä vaan.
Nyt on stressi vähentynyt, kun olen pääasiassa viime aikoina majaillut yhdessä paikassa... Niiin ja mitäs tuli taas alku kesästä sanottua " en enää koskaan muuta Vantaalle"... Ja missä sitä ollaan :DDD
Viikonloppuna on taas koulutusta. Taas tulee paljon uutta tietoa. Nyt pitää jaksaa taas pari viikkoa täysiä. Sillä mennään Fitness Expoon mainostaa salia, ja siellä mainostan samalla hierontojani. Bisnes lähtee ihan uudelle ulottuvuudelle. Asiakkailta kuulee aina kivoja kommentteja :DDD
Viime viikko meni väsyneissä merkeissä. Väsytti niin paljon, että meinasin taas sekoa.Kerran elämässäni saanut burn out:in, ja ei enää!!! Torstaina lähdettiin rakkaani kanssa laivalle, ruotsiin. Oli oikein mukva reissu. Mutta ei toi laiva ole mikään parisuhdepaikka :D Lauantai ja sunnuntai meni kokonaan nukkuessa, ja katsoessa leffoja. Sunnuntaina käytiin murun kanssa 2,5h lenkillä. Olen aina halunnut miehen joka lähtee mun kanssa lenkille, tai ihan mitä vaan.
Nyt on stressi vähentynyt, kun olen pääasiassa viime aikoina majaillut yhdessä paikassa... Niiin ja mitäs tuli taas alku kesästä sanottua " en enää koskaan muuta Vantaalle"... Ja missä sitä ollaan :DDD
Viikonloppuna on taas koulutusta. Taas tulee paljon uutta tietoa. Nyt pitää jaksaa taas pari viikkoa täysiä. Sillä mennään Fitness Expoon mainostaa salia, ja siellä mainostan samalla hierontojani. Bisnes lähtee ihan uudelle ulottuvuudelle. Asiakkailta kuulee aina kivoja kommentteja :DDD
maanantai 20. syyskuuta 2010
Treenaamisen uusi aikakausi.

Tivolipäivä oli ja meni. Hyvin meni. Sain myytyä hyvin hierontojani, ja bisnes rullaa. Oli todella kiireinen (hyvä niin) päivä. Viime viikolla tuli treenattua vähemmän, kun oli niin kuollut olo. Viikon kruunasi viikonlopun Gym trainer koulutus. Toinen koulutus viikonloppu oli siis edessä.
Tuli paljon uutta. Opeteltiin ohjaamista. Miten sitä tehdään. Aluksi oli vähän vaikeeta, mutta se oli sit ihan helppoa. Käytiin läpi liikkeitä. Sit oli myös luvassa treenaamista eri sykkeillä. Tää oli mielenkiintosta. Ja sain uutta potkua aeroobisiin treeneihin. NYt alkaa peruskuntoharjoittelu, sekä intervallit.
Koko koulutuksen kruunasi sunnuntain ravitsemuskoulutus. Jonka piti Jari Sorsa. Siinä on ammattilainen kohdallaan. Ei voisi parempaa koulutusta kukaan pitää ravitsemuksesta. Tuli paljon uutta tietoa. Vaikka ravitsemuksesta tiesin entuudeltaan. Niin nyt vasta tiedänkin oikeesti. Nyt alkaa ihan uusi aikakausi sekä treenaamisen, että ruokailun suhteen.
Vaikka sulla olis kuinka huippu valemntaja ja ohjelmat, niin se ei riitä. Jos et itse sisäistä eri asioiden tärkeyttä, niin on turha syyttää muuta kun itseään. Mutta nyt olen entistäkin viisaampi :DDD
lauantai 11. syyskuuta 2010
Välillä on pakko kuunnella kunnon musaa ihan täysiä!

Tänään on ollut sellanen raivopäivä! Aamuni aloitin salilla hakkaamalla nyrkkeilysäkkiä. Voi että se tuntui gutalle! Sit treenaa käsiä, vatsaa sekä 30 min aeroobista. Mä olen nyt tehnyt kaikkeni että olen treenaillut täysiä. Keskittynyt siihen 100 % ja tehnyt täydellä teholla 3 aeroobista viikossa!
Tein myös vähän mainokisia koskien salin tivolipäivään. Ens viikon keskiviikkona 14-20 on avoimet ovet Mayor´s:illa. Kaikki tervetuloa!
Tehtiin myös Mervin kanssa vaihtarit. Koko ylävartalo sai kunnon murjontaa. Tällä viikolla koko keho on saanut huoltoa! Ai että kun ihanaa. Ja tärkeetä se on pitää huolta itsestään...
Raivoon on auttanut hyvin raskaan musiikin kuuntelu. Tein myös sellasen asian että siivosin valokuviani, ja poistin sieltä henkilöitä ketä en arvosta. Jotenkin todella teraupeuttista sekä helpottavaa!
Joskus ne oppirahat pitää kokea karuimman kautta. Jos jokin asia ei ole varma niin se, että oon viime aikoina oppinut paljon asioita. Ensinnäkin jos en luota ihmiseen, niin en myöskään ole sen kanssa tekemisissä. Toiseks en enää koskaan ota lainaa/ tai kustanna/ lainaa kenellekkään mitää jos en ole naimisissa kyseisen ihmisen kanssa. Enää en sellaseen lähde. Enkä olisi halunnut tätäkään oppia tällä tavalla. Haluaisin vaan saada asiat hoidettua, ja saada sen mikä mulle kuuluu, kerralla. Ei tarvitsisi joka kuukaus muistaa tapahtunutta. Onko se liikaa vaadittu???
Huomenna on päivä toinen. Ja ehkä vetäsen kunnon treenit :DDDD
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)