keskiviikko 30. joulukuuta 2009

Heippa!



Viime päivien treenit on mennyt todella hyvin. On jotenkin ollut voimaa ja energiaa treenata. Eilisen maastoveto treenin jälkeen paikat on kyllä tuntunut todella. sanoisinko että koko takavartalo on ollut tulessa. Tein eilen pohkeita hackissa, ja se vasta tuntui :P

Tänään mun piti mennä aamulenkille, mutta aamulla herätessäni minulla oli niin kamala pääkipu että siirsin sen iltaan. Kävin keskustassa tapaamassa ystävääni. Käytiin Johto-kahvilassa syömässä salaatit. Käytiin myös vähän kaupoilla. Ajattelin jos löytäisin itselleni farkut. Mulle on tosi vaikee löytää mitään hyviä housuja. outo vartalon malli :D No whohooo Onlystä löytyi kivat sellaiset!!!

Iltapäivällä mulla oli pari asiakasta. Jonka jälkeen lähdin sinne lenkille. Kävelin 75 min lumimyrskyssä. Kivaa oli. Venyttelyiden jälkeen saunaan!!

Uudesta vuodesta on tulossa aika rauhallinen. Siitä sitten lisää myöhemmin!

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2010 KAIKILLE!!!!!

lauantai 26. joulukuuta 2009

Rentouttavat lomapäivät.

Mulle joulu ei ole niinkään tärkeä juhla. En osta pahemmin lahjoja (muuta kun itselleni) enkä tykkää pahemmin muustakaan mikä liittyy jouluun.

Aattona kävin reenaamassa Myyrmäen paikallisessa.

Lämmittely
Askelkyykky staattinen käsipainoilla 4*15*5
Hack-kyykky 2*12
Penkkipunnerrus kp 3*12*10
Viparit sivulle 5*15
Ranskis 3*12
Vatsat: rutistukset taljassa 3*12*65
Kiertoja kepillä n.5 min

Askelkyykyssä petti tasapaino niin että melkein kaaduin :D Muuten oli todella hyvä treeni. Oli oikein mukavaa treenata aattona. Pari muutakin oli eksynyt salille :D

Noin 12 aikaan matka jatkui Espooseen vanhempieni luokse. Siellä oli oikein rauhallinen tunnelma. Kävin äidin kanssa saunassa. Saunan jälkeen oli ruokailun aika. Olen aina tykännyt eniten kalasta joulupöydässä. Se on se mun juttu. Kinkkua taisin joulun aikana syödä jopa 4 palaa :D Mutta ihan kivaa syödä, ja juoda viiniä. Illalla tuli sitten katsottua neljä elokuvaa.

Olin ostanut itselleni lahjoja:










Nyt keplaa olla :D


Perjantaina sitten pelattiin veljeni ja puolisoni kanssa yatzia. Se vasta hauskaa olikin :PRuokailun ja kahvin jälkeen lähdettiin takas Myyrmäekeen. Oli oikein mukavaa ja rauhallista jouluna.

Lauantai meni treenatessa. 12 aikaan salille, Töölö Gymille.

Alataljasoutu leveällä otteella 4*15*35
Ylätalja kapealla kahvalla 3*12*35
Polven koukistus maaten 4*20*25
Hauiskääntö vinopenkissä 4*15*6
Viparit taakse laitteessa 2*10*15
Takaolkapääsoutu 2*8
Vatsat rutistukset levykiekolla 3*15
Vatsat roikkuen 3*15

Oli oikein mahtava treeni. Vatsat oli aika killeri :D

Treenin jälkeen kotiin syömään. ja sit pulkkamäkeen. mentiin jätemäelle. Kiivettiin ylös asti. oli todella raskasta kun lunta oli melkein polviin asti ja tuuli oli kova.n No selvittiin kumminkin. Jätemäeltä laskettiin alas. oli aika killeriä. Lunta tuli iso kasa päin naamaa. Oli pakko pysäyttää puoliväliin, jos halus pysähtyä. Käveltiin alas loppumatka. ja mentiin laskee yks mäki mikä oli tarkotettu pulkkamäeksi. Emme olleet ainoat. kaikki lähi alueen lapset oli mäessä. Lasku meni niinkin onnistuneesti että puolivälissä pulkka lähti alta pois ja lasku jatkui pelkällä perseellä :D Kotiin ja saunaan. Illalla tuli katottua Kunniottomat paskiaiset elokuva. Ei ollut oikein mun leffa. Joissain kohdissa todella tylsä. Mutta nyt tietää sitten millanen sekin leffa on...

Oikein mukavaa on ollut :)

maanantai 21. joulukuuta 2009

Viikonloppu!!!!!



Perjantaina kävin tunnin lenkillä, vaikka olikin -17 astetta pakkasta. Teki oikein gutaa päästä raikkaaseen ilmaan. Perjantai päivänä oli muutama asiakas. Illalla menin Espooseen kavereiden luokse istuu iltaa. Oli oikein mukavaa.

Lauantaina kävin treenaamassa päivällä. Treenasin selkää, takareiskoja ja kaikkea muuta kivaa :D Illaksi menin Annan luo, ex kämppääni. Siellä muutama lonkero naamaan ja baariin. Tigerissä tuli sitten oltua. Baarista syömään kebabia, nam!




Aamulla herättiin niinkin aikaseen kun 13.30 :D Vähän aikaa kesti että päästiin liikkeelle. Suuntana oli Töölö Gym. Tuli vedettyä perus sunnuntai treeni. Treenin jälkeen syömään inkkaria. Nam se oli parasta. Sitten kotiin nukkumaan. Oli oikein hyvä viikonloppu, ja erittäin tärkeä omalle henkiselle ja fyysiselle hyvinvoinnille.

keskiviikko 16. joulukuuta 2009

VIHDOINKIN TAKAS TREENIN PARIIN!!!!


Kuinka hienolta tuntuu päästä treenaamaan 1,5 vk tauon jälkeen? AIVAN MAHTAVALTA!!!!!!

Tänään aamulla mulla oli todella hidasta toimintaa. Tilasin netistä itselleni joululahjan, kun en mä muuten mitään sais :D

Pääsin sitten jossain vaiheessa treenaamaan. Päivä treenit on kyllä parasta. Salille mentäessä olin ihan ihmeissäni kun siellä oli remonttimiehet tekemäsä uutta lattiaa. WHUHUUU uus lattia!!!!

Treenivaatteet päälle ja pyörän päälle polkemaan. Tiukan kympin jälkeen keppi käteen ja vähän keppijumppaa. Jonka jälkeen:

Askelkyykkyä käsipainoilla 4*15
Hackia 2*12
Penkkiä käsipainoilla 3*12
Viparit sivulle 5*15
Ranskis 3*12
Vatsat: taljassa 3*12*65
Kiertoja kepillä


Oli pakko vetää rauhallinen ja kevyt treeni. Tuli kyllä niin hyvä olo kun pääs vihdoinkin treenaamaan. Seuraavaa treeniä odotellessa ;)

Tänään ilta menee hieroessa. Rokki soi, mikäs sen mukavempaa työmusiikkia? Vähemmästäkin tulee SUPERFIILIS!!!!

maanantai 14. joulukuuta 2009

Hiljaista on ollut...!!!!!

Aika hiljaista on ollut kaiken suhteen. Viime viikko meni kivuliaissa olotiloissa. Oon ollut pahasti kipeä. Ei ole ollut mitään kuumetta tai sellaista, joten pakolliset työt on ollu pakko tehä. Vaikka onkin ollut yhtä tuskaa. Ooon edelleen kipeä. Enkä tiedä koska pääsen treenaa.

Kaikesta huolimatta oltiin Mervin kanssa mainostamassa Superfiilistä torstaina ja perjantaina Myyrmannissa. Saatiin myytyä paljon lahjakortteja, ja uusia asiakkaita tuli paljon. Näkyvyyttä saatiin todella paljon :) Eli kannattava reissu oli!

sunnuntai 6. joulukuuta 2009

Mahtava viikonloppu!

Jatkoa kivalle viikonlopulle toi mukavat asiat. Eilen käytiin veljeni luona. Oli just muuttanut uuteen kämppään, Albertinkadulle. Ylimmässä kerroksessa oli hienot näkymät keskustaan. Kivalla paikalla kimppakämppä.

Kuudelta tuli mun ystävä Kata ja sen poikaystävä Jukka kylään.
alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5412208411593383746" />
Sain kukkia.

No me tytöt sit tehtiin sushia, ja pojat pelas Wii sporttia.





Sushit oli aivan huippu hyviä. Ruokailyun jälkeen alettiin sitten pelaamaan rock bandia. Minä kun en aikasemmin ole ollut mitenkään rytmitajunen niin olen ton pelin aikana kehittynyt valtavasti. Kivaa oli!



Tänään sunnuntaina itsenäisyyspäivänä herätys kympiltä. Aamutoimien jälkeen matkasimme salille.

Lämmittely
Mave 3*8
SJMV 2*10
Leuat vastuskoneessa 4*10
T-kulmasoutu 3*8
Hauiskääntö mutkatangolla 3*8
Viparit sivulle istuen 4*10
Pohkeet seisten 4*15-20
Soutu


Oli oikein hyvä treeni. Joka kerta sujuu paremmin. T-Kulmasoutu on ehkä nyt mun yks lemppari liike. Odotan innolla seuraavaa treeniä.

Palkintojuoma naamariin ja matka jatkui kohti Espoota. Menimme mun vanhemmille syömään. Oli oikein maukasta euokaa. Vanhemmilla on aina mukava käydä. Jälkkäriks äiti oli tehnyt mulle suklaakakkua. Namiii :P

Illalla käytiin leffassa kattomassa Haarautuva rakkauden talo. Jos tykkää suomalaisista leffoista niin toi kannattaa ehdottomasti käydä kattoo.

Oliein mukava viikonloppu oli. Paljon erilaista tekemistä, eikä tarvinnut kotona neljän seinän sisällä olla. Ens viikolla uus viikko ja uudet kujeet :P

lauantai 5. joulukuuta 2009

24 VEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Elikkäs eilen mulla oli sitten synttärit. Sekopäänä tyttönä heräsin vähän yli 7. Söin aamupalan ja laitoin treenikamat kuntoon. Hyppäsin junaan, ja Pasilassa vaihdoin Z-junaan, ja määränpäänä Lahti! Siellä siis Gym1:ssä treenit ihanan Katarinan kanssa.

Alkulämmittely
Smithkyykky
Pystypunnerrus
Dippi
Penkkipunnerrus

Vatsat:n Superina
Vatsarutistukset levykiekolla 2*15
Ab coaster 2*15

Soutu 5 min
venyttely


Kyykyn kanssa oli ongelmia kun polvet ei menaa pysyä paikoillaan. Tasapainoa pitäisi harjotella. Muuten oli tosi tiukka ja rankka treeni. Vatsoja tehdessäni aloin hysteerisesti nauraa kun en olisi jaksanut tehdä enempää :D :D

Kun olin selvinnyt treeneistä suuntasin kohti kotia. Muutaman tunnin hengailin kotona ja sit taas matkaan. Lähdin keskustaan jossa näin rakkaimman ystäväni Annan. Kaupan kautta menimme Lauttasaareen ex kämppääni. Siellä on aina niin hassu käydä.



Muistan jopa vielä ovikoodin.



Kuuma kissanainen Anna.

Ex kämpästä matka jatkui kotiin. Syötiin vähän kebabia ja juotiin viiniä samalla kun katsoimme telkkua. Eli oikein mukava ja rento päivä on ollut. En mä oikein ole sisäistänyt että on taas vuotta vanhempi, mutta niin se vaan taitaa olla. Mitä tänään tapahtuu, niin se selviää seuraavassa kirjotuksessa :D

keskiviikko 2. joulukuuta 2009

My äääs i burning :D




Eilen heräsin kasilta. Söin aamupalani, laitoin itseni valmiiks ja lähdin junalla kohti Korsoa. Päämääränä oli HIUSMAJA. Ihanan energinen Katja laittoi taas mun pehkon kuntoon. Nyt oon taas ihmisen näköinen :D

Sieltä menin sitten kotiin. Pelasin gitar herota, ja luin Potteria. Illaksi töihin ja sitten treenaamaan.

Lämmittely
Alataljasoutu leveällä otteella 4*15*30
Ylätalja kapealla kahvalla 3*12*35
Polven koukistus maaten 4*20*25
Hauiskääntö vinopenkissä 4*15*6
Viparit taakse 2*10*4
Takaolkapääsoutu 2*8
Vatsat lisäpainolla 3*15
Vatsat roikkuen 3*15


+venyttely

Perse ihan tulessa eilisestä. Voi että kun tuntuu hyvältä. Myös etureiden kiinnityskohdat ja ojentajat oli mukavan kipiät :D Tää treeni meni kans tosi hyvin ;)

Salilta kotiin syömään ja nukkumaan.

Tänään en olisi jaksanut herätä. SE tuntui jotenkin ylivoimaiselta. No pääsin sitten ylös sängystä. Lähdin töihin hieromaan. Pari asiakasta ja tauko. Tauolla menin tunnin lenkille. Se oli todella virkistävää.

Mä en vaan yksinkertasesti voi ymmärtää niitä ihmisiä jotka ei koskaan käy ulkona raittiissa ilmassa. Mulle se ainakin on niin tärkeätä. Eikä ihme jos vastustuskyky on todella heikko, jos ei urheile säännöllisesti, syö terveellisesti, nuku tarpeeks ja käy ulkona. Mä oon ollut vuoden sisällä tasan kerran kipeä, johtuen terveellisestä elämäntavasta. Mä en voi käsittää miten joillain ihmisillä on niin vaikea sisäistää toi asia....

PORKKANAT ON JUST JEE JEE-JUTTU!!!!

Tänään mulla on vielä vähän töitä. Havahduin tänäään siihen että mulla todella on huomenna synttärit!!!! :D

tiistai 1. joulukuuta 2009

Tänään oli tosi vaikee nousta sängystä ylös. heräsin aamulla hirveeseen hedariin. Nukuin sen sitten pois, ja pääsin 10.00 ylös sängystä. Jotenkin musta tuntuis että voisin koko ajan vaan nukkua ja nukkua. Söin aamupalaa ja pesin pyykkiä kaksi koneellista. Jonka jälkeen suuntasin salille.

Lämmittely
Askelkyykky staattinen käsipainoilla 4*15*5
Hack-kyykky 2*12
Penkkipunnerrus kp 3*12*9
Viparit sivulle 5*15
Ranskis 3*12
Vatsat: rutistukset taljassa 3*12*65
Kiertoja kepillä n.5 min


Askelkyykkyä aloittaessani smithissä tajusin että mähän voin tehä sitä myös käsipainoilla, joten menin sitten käsipainojen luo kyykkäämään, ja heti mieli parani. Samalla sain harjoitettua tasapainoani, joka ei ole mikään paras. Erskat tuli treenattua tosi hyvin. Vipareita tehdessä meinasin putoo. Oli huippu treeni :)

Salilta riensin kotiin. Tein ruokaa. Valmistin kirjolohta uunissa, sienikastiketta sekä vihanneksia. Hiilarina söin riisikakkuja. Hyvää oli :P

Kotona tajusin että olin kadottanut kalenterini. Tuli paniikki. No epäilin että se jäi salille, ja sinne se sit jäi.

Töissä pari asiakasta ja kohta saa hieroja hierontaa. SE on parasta mitä on keksitty!!!!