sunnuntai 31. tammikuuta 2010

Raskas viikko ja treenipainotteinen viikonloppu!

Treenin kannalta olen ottanut "hieman" kevyemmän viikon. Töitä Mulla on ollut aika mukavasti. Innolla odotan tulevia koulutuksia. Tahtoo oppia lisää :D Treenit mulla on sujunut todella hyvin. Tuloksia on tullut paljon. Sen on myös ystävät huomannut. Kuulemma kasvot on kaventunut ja ryhti parantunut??? Näkiköhän ne harhoja :D Viikon treenit on ollut 4 punttitreeniä sekä 3 lyhyempää aeroobista. Se taitaa riittää tälle viikolle. Painoa mulla tällä hetkellä on 63 kiloa.

Olen myös harjoitellut tulevaa personal trainerin uraa. No hyvinhän se on mennyt. Ja mä tiedän että se olisi niin mun juttuni. Kunhan nyt jaksais odottaa syksyn kuntosaliohjaus kurssia...

Tänään vedin tappotreenit Töölö Gymillä.

Lämmittelyt
Kävelykyykky girya kuulilla 4*20 askelta
Leveä haarakyykky giryalla 3*12
Kapea penkki 4*10*20
Hauiskääntö mutkiksella 4*10


Huhhuh. Hiki vaan valui kun pienellä possulla :D Ilta menee mukavasti venuytellessä ja saunoessa. Mutta siitä huolimatta taitaa huomenna hanuri olla kipeä :D

Oon myös tälllä viikolla harjotellut poseeraamista. Kyllä se siitä. Ens viikosta on tulossa myös aika raskas... Joten paljon ruokaa ja unta naamariin niin jaksaa olla duracell pupu koko viikon :)

lauantai 23. tammikuuta 2010

Liisa ihmemaassa!

Tää viikko on ollut todella raskas. On ollut paljon töitä. Mä kun sain oman auton ja olen aloittanut tekemään yrityskäyntejä. Eli varokaa Johku on the road!!! :D Noi yrityskäynnit on aika raskaita. Eka ajetaan kotoa yritykselle, kannetaan pöytää, kootaan se ja hierotaan monta hierontaa putkeen. ja vielä kun pöytä ei ole sähköpöytä, joka tarkoittaa että yhdellä korkeudella pitää hieroa ja se on paljon raskaampaa.

Treenit on sujunut todella hyvin. Maanantaista torstaihin oli todella rankkaa töiden suhteen, joten säästin aeroobiset viikonlopulle. Eilen mulle tuli siivousvimma. Siivosin koko kämpän, järjestelin paikkoja hieman uusiksi. Kävin tunnin lenkillä. Josta menin suoraan töihin. Töistä menin salille.

Lämmittely
Alataljasoutu pudotuksilla 3*8*40, 3*8*30, 3*8*20
Mave 3*10*40
sjmv käsipainoilla 3*15
kulmasoutu penkkiin tuettuna lp 3*10*6
Viparit sivulle pysäytyksillä istuen 3*10*4
Vatsat lisäpainolla 5*15


Tein vahingossa alataljaa kun olisi pitänyt tehdä ylätaljaa :D!! Muuten treeni meni todella hyvin. On muuten kiva tutustua uusiin ihmisiin salilla ;) Salilta kävelin kotiin. Pesin vielä vessan ja saunan, jonka jälkeen menin makoilemaan saunan lauteille. Oli kyllä niin voittajafiilis. Illalla yksin kotona ja ahkeran päivän päätteeksi sohva houkutti enemmän kun mikään...

Tänään aamulla kun heräsin katsoin ulos ja totesin heti että pakko päästä ulos vaikka olikin -18 astetta. Noh söin aamupalani, katsoin piirrettyjä. satuin avaamaan juuri oikean kanavan kun lapsuuden suosikkiohjelma Taotao alkoi. Piirrettyjen jälkeen pakkauduin talvivaatteisiin ja lähdin ulos.

Olo oli kun Liisa ihmemaassa. Oli niin mahtavan kaunista. En tiedä oonko koskaan nähnyt näin kauniita talvimaisemia Etelä-Suomessa. 1,5 h kävekltyä paukkupakkasessa.







Illalla Johku on the road ja määränpäänä katjan kotiluola :D

maanantai 18. tammikuuta 2010

Kiirettä pukkaa!

Kiirettä pukkaa., Töitä ja treenausta lähinnä. Viime viikolla treenasin 4 kertaa kuntosalilla, ja tein 3 aeroobista kävelylenkkiä, ja sitten sunnuntaina takavartalon hieronta!

Nyt olis lähikuukaudet tarkotus tehä raivolla töitä, treenata lujaa ja nukkua. Oon jotenkin niin innoissani tulevasta. Ei ole kauaa enää spinningkoulutukseen. Tahtoo oppia paljon kaikkea uutta liikunta-alalta!

Työn suhteen huomaa kyllä että tammikuu ja alkuvuosi on hierojan aikaa. Ihmiset haluaa pitää taas itsestään huolta. Hyvä niin! Tänään illalla on vielä 4 hierontaa. Sit nukkumaan ja huomenna taas ysiltä virkeenä hieromassa! Johku jaksaa sillä Johku on duracell pupu :D

tiistai 12. tammikuuta 2010

Leikki jumppapallolla!

Treenit uudella treeniohjelmalla on mennyt hyvin. Olen jotenkin todella innoissani siitä. Sunnuntaina käytiin rakkaan ex-avovaimoni (patrikaisen pikku Prinsessan) kanssa treenaamassa Töölö Gymillä sekä syömässä inkkaria. Oli todella hyvää :P Nam!

Eilen kävin 45 min lenkillä
. Oli todella rankka päivä. Olin sunnuntai-maanantai välisenä yönä nukkunut todella huonosti. Noh ei voi mitään.. Maanantaian töissä meille tultiin tekemään mainosvideo. Jiihaa. En malttais odottaa että se saadaan miksattuna ja spiikattuna.

Tänään mulla on sitten aika rankka päivä. Aamu 9 ensimmäinen asiakas. Sen jälkeen salille. Ja nyt illalla vielä 5 asiakasta. Ja työt loppuu 21.00.

Mutta aamupäivästä kävin salilla. Vaihtelun vuoksi ( tai oikeesti mulla on kortti loppu lähisalilta enkä ole ehtinyt mennä ostaa lisäaikaa) kävin uimahallin salilla. Siellä treenas sekasin bodarit ja iäkkäämmät ihmiset. Oli kyllä kivaa vaihtelun vuoksi.

Lämmittelyt
Kyykky 2*15 lämmittelynä pelkällä tangolla
Prässi 4*10*90
Arnolds-punnerrus 4*10
Vipunostot eteen levykiekolla 3*10
Vinopenkkipunnerrus smithissä 4*8
Vatsat jumppapallolla 5*15


Treeni meni hyvin. Oli oikein mukavata heilua pallon kanssa :D

Illalla kun vihdoin pääsen kotiin olen varmaan ihan puhki.

sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Joopa jooo.

Vähän on ollut hiljaisempaa tämä blogin kirjoittelu viime aikoina. Sitä se on kun mitään erikoisempaa ei ole tapahtunut. Tai no Kuopion reissusta (tai vähän ennen sitä) tuli nuha. Eikä asiaa helpottanut se, että kotimatkalla auto jäi tienvarteen. No akkuhan se oli mäsä. Ennen kun kotiin pääsi niin oli jo aikamoinen jääkalikka koko tyttö. No siinä sitten meni mukavasti monta päivää parannellessa.

On tässä onneks hyviäkin asioita tapahtunut. Sain perjantaina uuden treeniohjelman. Yeah. Oli paljon kaikkia uusia kivoja liikkeitä. Oon ihan innoissani. ja myös paljon kehitystä on tapahtunut viime aikoina.

Eilen kävin Pitäjänmäen Finnbodylla treenaamassa ensimmäistä kertaa uudella ohjelmalla.

Lämmittelyt
Askelkyykky kävellen kp 3*20*5, 1*20*pelkkä keppi
Leveä haarakyykky 2*15
Kapea Penkkipunnerrus 4*12*pelkkä tanko
Hauiskääntö mutkatangolla 4*10

Oli kyllä todella raskas treeni. Kivasti tuntui pakaroissa ja etureisissä :D Treenin jälkeen kotona tein pizzaa. Pohjan tein ruisjauhoista. Tuli muuten tosi hyvää :P

perjantai 1. tammikuuta 2010

2010

Eilen mulla oli aamusta pari asiakasta. Voi että tulee itselleen niin mahtava fiilis kun asiakkaat on niin ihania <3 Töiden jälkeen matkasin salille. Mulla oli pohkeet vieläkin ihanan kipeet edellisestä treenistä, tai oikeestaan koko takavartalo.

Lämmittely
Askelkyykky 4*15*6
Hacki 2*12
Penkkipunnerrus kp 2*8*10, 1*15*8
Viparit sivulle kp 5*15*4
Ranskis 3*12
Vatsarutistukset taljassa 4*20*60
Kiertoja kepillä


Oli tosi hyvä treeni.

Illaksi ei ollut kovinkaan erityisiä suunnitelmia. Yleensä on ollut jotain erityistä, mutta jotenkin kummasti tänä vuonna ei ollut. No meneehän se uus vuos perunasalaattia, lihapullia syödessä. Join mä yhden pullon punkkua. Katsoin parvekkeelta ilotulitteita ja söin vohveleita. Jippii olipa kivaa :D



Tänään on päivä mennyt kivasti. Tein inventaariota levyhyllylleni. Se kun on mulle tärkeä asia. Tykkään paljon kuunnella levyjä, ja ostan niitä paljon.

Oli myös pakko päästä kunnolla treenaamaan. Oli sellanen olo että pakko saada raitista ilmaa. Noh lähdin sitten ensin lenkille. Halusin saada raitista ilmaa kun on valoisaa. Noh tuli sitten tehtyä 75 min lenkki -14 asteessa. teki kyllä terää. Lenkin jälkeen puntille.

Heilumista kepiun kanssa
Alataljasoutu leveällä otteella. 4*15*35
Ylätalja kapealla kahvalla 3*12*35
Polven koukistus maaten 4*20*20
Hauiskääntö vinopenkissä kp 3*10*7
Hartiasoutu 3*10*25
Vatsat penkin päässä lisäpainolla 3*10*5
Vatsat roikkuen 3*10


Oli ihan huippu treeni. Treenin jälkeen kotiin saunaan.

Huomenna pitäis lähtee Kuopioon häihin, ja ei vois vähempää kiinnostaa :D