Ja taas mennään kovaa vauhtia!
Viime viikko meni väsyneissä merkeissä. Väsytti niin paljon, että meinasin taas sekoa.Kerran elämässäni saanut burn out:in, ja ei enää!!! Torstaina lähdettiin rakkaani kanssa laivalle, ruotsiin. Oli oikein mukva reissu. Mutta ei toi laiva ole mikään parisuhdepaikka :D Lauantai ja sunnuntai meni kokonaan nukkuessa, ja katsoessa leffoja. Sunnuntaina käytiin murun kanssa 2,5h lenkillä. Olen aina halunnut miehen joka lähtee mun kanssa lenkille, tai ihan mitä vaan.
Nyt on stressi vähentynyt, kun olen pääasiassa viime aikoina majaillut yhdessä paikassa... Niiin ja mitäs tuli taas alku kesästä sanottua " en enää koskaan muuta Vantaalle"... Ja missä sitä ollaan :DDD
Viikonloppuna on taas koulutusta. Taas tulee paljon uutta tietoa. Nyt pitää jaksaa taas pari viikkoa täysiä. Sillä mennään Fitness Expoon mainostaa salia, ja siellä mainostan samalla hierontojani. Bisnes lähtee ihan uudelle ulottuvuudelle. Asiakkailta kuulee aina kivoja kommentteja :DDD
keskiviikko 29. syyskuuta 2010
maanantai 20. syyskuuta 2010
Treenaamisen uusi aikakausi.

Tivolipäivä oli ja meni. Hyvin meni. Sain myytyä hyvin hierontojani, ja bisnes rullaa. Oli todella kiireinen (hyvä niin) päivä. Viime viikolla tuli treenattua vähemmän, kun oli niin kuollut olo. Viikon kruunasi viikonlopun Gym trainer koulutus. Toinen koulutus viikonloppu oli siis edessä.
Tuli paljon uutta. Opeteltiin ohjaamista. Miten sitä tehdään. Aluksi oli vähän vaikeeta, mutta se oli sit ihan helppoa. Käytiin läpi liikkeitä. Sit oli myös luvassa treenaamista eri sykkeillä. Tää oli mielenkiintosta. Ja sain uutta potkua aeroobisiin treeneihin. NYt alkaa peruskuntoharjoittelu, sekä intervallit.
Koko koulutuksen kruunasi sunnuntain ravitsemuskoulutus. Jonka piti Jari Sorsa. Siinä on ammattilainen kohdallaan. Ei voisi parempaa koulutusta kukaan pitää ravitsemuksesta. Tuli paljon uutta tietoa. Vaikka ravitsemuksesta tiesin entuudeltaan. Niin nyt vasta tiedänkin oikeesti. Nyt alkaa ihan uusi aikakausi sekä treenaamisen, että ruokailun suhteen.
Vaikka sulla olis kuinka huippu valemntaja ja ohjelmat, niin se ei riitä. Jos et itse sisäistä eri asioiden tärkeyttä, niin on turha syyttää muuta kun itseään. Mutta nyt olen entistäkin viisaampi :DDD
lauantai 11. syyskuuta 2010
Välillä on pakko kuunnella kunnon musaa ihan täysiä!

Tänään on ollut sellanen raivopäivä! Aamuni aloitin salilla hakkaamalla nyrkkeilysäkkiä. Voi että se tuntui gutalle! Sit treenaa käsiä, vatsaa sekä 30 min aeroobista. Mä olen nyt tehnyt kaikkeni että olen treenaillut täysiä. Keskittynyt siihen 100 % ja tehnyt täydellä teholla 3 aeroobista viikossa!
Tein myös vähän mainokisia koskien salin tivolipäivään. Ens viikon keskiviikkona 14-20 on avoimet ovet Mayor´s:illa. Kaikki tervetuloa!
Tehtiin myös Mervin kanssa vaihtarit. Koko ylävartalo sai kunnon murjontaa. Tällä viikolla koko keho on saanut huoltoa! Ai että kun ihanaa. Ja tärkeetä se on pitää huolta itsestään...
Raivoon on auttanut hyvin raskaan musiikin kuuntelu. Tein myös sellasen asian että siivosin valokuviani, ja poistin sieltä henkilöitä ketä en arvosta. Jotenkin todella teraupeuttista sekä helpottavaa!
Joskus ne oppirahat pitää kokea karuimman kautta. Jos jokin asia ei ole varma niin se, että oon viime aikoina oppinut paljon asioita. Ensinnäkin jos en luota ihmiseen, niin en myöskään ole sen kanssa tekemisissä. Toiseks en enää koskaan ota lainaa/ tai kustanna/ lainaa kenellekkään mitää jos en ole naimisissa kyseisen ihmisen kanssa. Enää en sellaseen lähde. Enkä olisi halunnut tätäkään oppia tällä tavalla. Haluaisin vaan saada asiat hoidettua, ja saada sen mikä mulle kuuluu, kerralla. Ei tarvitsisi joka kuukaus muistaa tapahtunutta. Onko se liikaa vaadittu???
Huomenna on päivä toinen. Ja ehkä vetäsen kunnon treenit :DDDD
perjantai 10. syyskuuta 2010
Se tappaa sut jos saa tietää. Voimaa riittää kun fitness mimmi..
Treenit on vaihteeks sujunut mukavasti.
Viikon treenit on ollut:
Ma: käpälät
Ti: 1h aeroobista ja venyttelyä
Ke: Rinta, selkä ja vatsat Hot Gymillä Annan kanssa
To: Jalat
Pe: olin jalkahieronnassa
Mitä viikonloppuna?? Kuka tietää :DDDD
Tää viikko on ollut aika rauhallinen töiden suhteen. On toki ollut niin paljon että pärjää. Mutta ihan hyvä että on vähän helpompi viikko. Lepo on tehnyt terää. Tällä viikolla oon panostanut omaan huolotooni.
Tiistaina kävin Vilmalla laittamassa hiukset. Sori Katja kun kävin vieraissa, toivottavasti ollaan vielä kavereita :DDDDDD
Työni puolesta tutustun päivittäin paljon uusiin ihmisiin, ja verkosto kasvaa. Tässä työssä pitää olla kaveri asiakkaiden kanssa, jotta ne käy useammin. Mutta ei se merkitse mitään muuta kun että se on mun työtä, ja mistä pidän. Hyvin mustasukkasta miestä en pysty pitämään. Vaikka en koskaan voisi pettää.
Ja mitä pettämiseen tulee niin sitä en ole koskaan hyväksynyt, enkä tule. Pettäjät voi mun puolesta painua helvettiin.
Mulle ihan sama mitä tekee työkseen. Onko joku wannabe lentäjä tai roskakuski. Kunhan itse tykkää siitä mitä tekee. Sillä itse elän unelmaani. Arvostan rehellisyyttä, oikeudenmukaisuutta sekä tasa-arvoa. Ja on ihana ihminen kuka ei valehtele....
Mitä treenaamiseen tulee, niin intoa riittää. Haluan antaa sille kaikkeni. Tavoittelen ihannekuntoani. Tavoitteena ei ole ensimmäisenä kisaaminen. Se tulee tapahtumaan. Mutta onko se 2 vai 5 vuoden päästä, niin sillä ei ole merkitystä. Sillä en treenaa pelkästään sen takia että olisin kisaamassa. Ensi vuoden alusta haluan treenata sekä kehittyä ja käydä Personal Trainer koulutuksen..
Elämä on liian lyhyt ja arvokas. Ei kannata tehdä mitään mitä katuis. Huonossa suhteessa ei kannata olla. Kannattaa tehdä juuri niitä asioita mistä tykkää. Mutta vain niin että ei loukkaa tai satuta ketään....
Viikon treenit on ollut:
Ma: käpälät
Ti: 1h aeroobista ja venyttelyä
Ke: Rinta, selkä ja vatsat Hot Gymillä Annan kanssa
To: Jalat
Pe: olin jalkahieronnassa
Mitä viikonloppuna?? Kuka tietää :DDDD
Tää viikko on ollut aika rauhallinen töiden suhteen. On toki ollut niin paljon että pärjää. Mutta ihan hyvä että on vähän helpompi viikko. Lepo on tehnyt terää. Tällä viikolla oon panostanut omaan huolotooni.
Tiistaina kävin Vilmalla laittamassa hiukset. Sori Katja kun kävin vieraissa, toivottavasti ollaan vielä kavereita :DDDDDD
Työni puolesta tutustun päivittäin paljon uusiin ihmisiin, ja verkosto kasvaa. Tässä työssä pitää olla kaveri asiakkaiden kanssa, jotta ne käy useammin. Mutta ei se merkitse mitään muuta kun että se on mun työtä, ja mistä pidän. Hyvin mustasukkasta miestä en pysty pitämään. Vaikka en koskaan voisi pettää.
Ja mitä pettämiseen tulee niin sitä en ole koskaan hyväksynyt, enkä tule. Pettäjät voi mun puolesta painua helvettiin.
Mulle ihan sama mitä tekee työkseen. Onko joku wannabe lentäjä tai roskakuski. Kunhan itse tykkää siitä mitä tekee. Sillä itse elän unelmaani. Arvostan rehellisyyttä, oikeudenmukaisuutta sekä tasa-arvoa. Ja on ihana ihminen kuka ei valehtele....
Mitä treenaamiseen tulee, niin intoa riittää. Haluan antaa sille kaikkeni. Tavoittelen ihannekuntoani. Tavoitteena ei ole ensimmäisenä kisaaminen. Se tulee tapahtumaan. Mutta onko se 2 vai 5 vuoden päästä, niin sillä ei ole merkitystä. Sillä en treenaa pelkästään sen takia että olisin kisaamassa. Ensi vuoden alusta haluan treenata sekä kehittyä ja käydä Personal Trainer koulutuksen..
Elämä on liian lyhyt ja arvokas. Ei kannata tehdä mitään mitä katuis. Huonossa suhteessa ei kannata olla. Kannattaa tehdä juuri niitä asioita mistä tykkää. Mutta vain niin että ei loukkaa tai satuta ketään....
perjantai 3. syyskuuta 2010
Gym trainer koulutus ja kiireinen elämä.

Mihin tää aika oikein katoaa???? Hirveesti tekemistä, aika vaan menee vaan eteenpäin päivästä päivään. Joo elämäni on ollut kiireistä, hektistä sekä tapahtumarikasta. Oma aika on jäänyt aika vähille :D
Tosiaan viime viikonloppum meni perjantaista sunnuntaihin kuntosaliohjaus koulutuksessa Espoonlahden Fressissä. Mietä oli iso porukka innokkaita oppilaita. Kaikilla oli vähän erilaiset taustat. Paljon tuli uutta sekä vanhaa tietoa. Ja uskon että nyt alkaa uusi aikakausi treenaamisen suhteen. Jos jokin asia on varma niin se että alkuvuodesta on pakko päästä Personal Trainer koulutukseen!
Tän viikon treenit on sujunut todella hyvin. Uutta potkua antoi koulutus. Tiistaina kävin Lahdessa bodaa. Oi että ne reissut on kyllä ihan parhaita! Tällä kertaa oli luvassa jalkajumppa! Kehitystä on tapahtunut. Ja intensiivisempää on treenaaminen.
Eilen sain tehtyä parhaimman käsitreenin ever. Voi että kipu on kivaa!!!! :D Asiakkaita on ollut kivasti, ja huomenna jatkuu treenit sekä työnteko., Sunnuntaina ajattelin viettää kunnon löhöpäivän. En tee muuta kun rentoudun :D
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)