perjantai 23. heinäkuuta 2010

Tää biisi on omistettu kaikille valehtelelijoille.

Pienistä asioista saa iloa irti.

Viime päivät on mennyt mukavasti nauttien. On tullut tehtyä kaikkea sellaista mitä en ole tehnyt vuosiin. Yksi aamu kävin mattopesulla. Kyllä. Otin juuriharjan käteen, ja eikun hommiin. Oli oikein mukavaa. En tajua miks joskus sitä olen vihannut. Olen myös leikkinyt puutarhuria. Leikannut ruohoa ja hoitanut kukkia. Miten voikaan ihminen tulla onnelliseksi noin yksinkertaisista asioista??? Kyllä se on mahdollista...

Treenit on sujunut hyvin. Intoa riittää. Eilen kävin Lahdessa. Olin koko päivän autolla liikenteessä. Ja pakko myöntää olen erityisen ylpeä omasta navigointi-taidostani. En eksynyt kertaakaan, vaikka olinkin koko päivän liikenteessä ilman navigaattoria. Noh treenit meni oikein mukavasti. Tällä viikolla on ollut kevyt viikko. Noh tuntien Katan, niin aina on odotettavissa jotain uutta ja kivaa. Katan luona käyminen on vähän sama asia kun pikkupoika olisi karkkikaupassa. Kimppatreenejä odottaa yhtä innoissaan kun pikkupoika lauantain karkkipäivää. Kun treenit on treenattu, on aina kaikkea uutta kivaa taskut täynnä, vähän kun taskut täynnä uusia kivoja karkkeja :D

Näin tällä kertaa. Tänään olen saanut hyvää hupia katsellessani vanhoja valokuvia vuosien takaa. Voi että maailma näytti erilaiselta 6 vuotta sitten :D



Arkiston löydöksiä vuodelta 2006.

tiistai 20. heinäkuuta 2010

Heräs todellisuuteen.

Viime päivinä olen tajunnut kuinka onnellinen olen. Minulla on ihana perhe, ystävät ja elämä tuntuu hyvältä. Tie kohti unelmia on selvä. Ei ole hirveästi kuoppia, eikä töyssyjä. Ihmisen pitää itse tehdä itsestään onnellinen, kukaan ei voi sitä puolestasi tehdä. Elämä ei aina ole niin mahtavaa, välillä käydään huipulla, ja sitten toisinaan pohjalla. Jotta pohjalta pääsee ylöspäin, on oma pää selvitettävä. Vasta sen jälkeen voi ottaa jotain uutta elämäänsä.

En tavoittele kuuta taivaalta, tyydyn perusjuttuihin. Tänään olin melkein koko päivän auttamassa 80-vuotiasta isoisääni. Oli jotenkin aivan ihanaa. Ikinä kun ei tiedä koska se viimeinen päivä on ton ikäisellä ihmisellä.

Se mitä olen ajatellut puoli vuotta sitten elämästäni, on täysin muuttunut..Olen aina ajatellut että 30 vuotiaana haluan perheen, mutta nyt sekin on muuttnut. Nyt tiedän miltä tuntuu kun on henkisesti kypsynyt kun haaveilen omasta perheestä ja omakotitalosta. Hassua miten elämä voikaan muuttua!

torstai 15. heinäkuuta 2010

Kun mikään ei riitä.





Itse olen ainakin nauttinut tästä kesästä, ja jokaisesta asteesta mitä on ollut. Suomalaiset kun sattuu olemaan valittavaa kansaa. Kun mikään ei ole hyvä. Nyt valitetaan että on liian lämmin, ja talvella taas että on liian kylmä. Itse henkilökohtaisesti nautin kaikista vuodenajoista. Nyt on kesä ja kuuluu olla lämmin.

Vaikka minulla ei varsinaista lomaa ole, niin on ollut paljon aikaa. Asiakkaita on vähän. Se on sitä nyt heinäkuussa. Tarkotuksella en ole lomaa pitänyt. Syksyllä sitten parin viikon loma jonnekkin, kun täällä on kylmä ja ankeeta. Toisaalta nautin myös äärettömästi syys illoista.

Tällä viikolla treenit ei ole sujunut yhtä hyvin kun viime viikolla. Alkuviikolla treenit takkuili. Mutta parani, kun yhtenä päivänä jätin väliin. Sen sijaan pidin raivotreenit postitalon portailla. Ja palautusjuomana oli mars- jäätelö :D

Tää päivä on mennyt mukavasti. Ensin aamupäivällä jalkatreenit töölö Gymillä. Treenin jälkeen Hietsuun. Aurinko ei paljoa paistanut, mutta paistoi jonkin verran. Myöhemmin vielä syömään Inkkaria. Ihana päivä rakkaan ystävän seurassa.

perjantai 9. heinäkuuta 2010

Pumppiviikko!

Treenit on sujunut aivan täydellisesti tällä viikolla. On ollut pumppiviikko. Hiki on lentänyt ja paikat on jopa tullut kipeiksi. On ollut mahtavaa kun on voinut antaa kaikkensa treenaamiseen. Salikerrat on venynyt kahden tunnin mittaisiksi. Ensin lämmittelyt, itse työ, jäähdyttely ja venyttely. Saunassa olen käynyt melkein päivittäin. Voi että se on luksusta. Mikään ei ole niin mukavaa kun maata saunassa, ihan yksin omassa rauhassa.

Vielä huomenna ja sunnuntaina pitäis tehdä aeroobista. Tänään päivä on mennyt ihan vaan rentoutuessa. Aamupäivästä kävin salilla. Ja muuten en ole oikeestaan tehnyt mitään. Herkkupäivä oli tänään. Tein vaihteeksi vähän lettuja, voi että oli gutaa :P

Nyt on tullut vähän selvennyksiä tulevaisuudesta. Nyt sysky ihan raivolla työtä, ja sit vaihtuu maisemat totaalisesti. Uus elämä ja uudet kujeet ;)

maanantai 5. heinäkuuta 2010

kesä on niin mahtavaa.

Viikonloppu meni mukavasti. Lauantaina päätin treeniviikon selkä, rinta ja vatsatreenillä. Tuntui oikein mahtavalta. Loppupäivä biitsillä, ja illalla kaverin synttäreillä. Illalla baarissa tuli tanssittua taas suomihittejen tahtiin. Aah on se kyllä mukavaa. Sunnuntai oli sitten aika turha päivä. Mitään en saanut aikaseksi. Noh onhan se välillä sallittua ;)

Tänään onkin ollut letkeä päivä. Päivällä puistossa ottamassa arskaa, päivällä töissä ja sitten salilla pumppi jalkatreeni. Hyvin meni treeni. Treenin jälkeen takas loisteeseen.

Kesä on niin ihanaaa <3 Kohta vielä saunaan rentoutumaan :)

perjantai 2. heinäkuuta 2010

Kesä on ihanaa!!!

Tänään aamulla heräsin kuudelta. Ja lähdin lenkille. Kyllä. Tämäkin on mahdollista :D Oli ihanaa olla lenkillä kun aurinko nousee. Oli juuri sopiva keli. Paljoa ihmisiä ei ollut siihen aikaan liikkeellä. Tunnin lenkin jälkeen oli venytysten vuoro. Ou jessus. Kädet oli niin kipeet eilisestä rääkistä :D

Suihkun ja aamupalan jälkeen olikin aivan super olo. Ihana 16 vuotias serkkuni tuli kylään. Vietimme ihanan päivän yhdessä. Kävin näyttämässä vähän Helsinkiä sille. Käytiin ensin kaupoilla. Tuli aika selvästi mikä on "kuuminta hottia" tänä kesänä. Tai siis niille jotka haluavat pukeutua muodin mukaan. Ja eikun kaivetaan kaapista mummon vanhat kukkamekot, ja lähdetään baanalle. Huhhuh kaikkea sitä näkee ja kokee.

Noh kesän ihanuuksia on tietysti ihana kesäsää ja kaikki mitä kaupungista löytyy. Käytiin torilla. Ostettiin herneitä, kirsikoita ja mansikoita. Ja mikäs sen ihanempi paikka nautti niistä, niin on helsingin Tuomiokirkon portaat. Siellä tosin oli paljon turisteja, mutta kyllä sinne pari nuorta naarasta mahtuu ;) Voi että torin antimet oli niin hyviä. Pitää kyllä tehdä uudestaan kesäretki torille :P

Ilta meni sitten mukavasti saunotessa, syödessä ja nauttiessa. Elämä on ihanaa <3

torstai 1. heinäkuuta 2010

Kesällä villieläimet ryömii ulos luolistaan ;)

Tän kesän juttu on ehdottomasti extempore reissut. Mikäs sen kivempaa kun hieno kesäsää ja tehdä kaikkea hullun kivaa??

Tänään ei ollut extempore reissu. Mutta oli reissu Lahteen. Voi että se on hieno kaupunki. Oli hyvä sää ja ulkona istuminen oli just the juttu. En kuitenkaan mennyt Lahteen pelkästään ihmettelemään kaunista kesäpäivää. Sillä luvassa oli jälleen kerran treenit valmentajan kanssa.

Killeri treeni oli. Kädet ei ehkä nouse huomenna. Onneks on vapaapäivä :D

Salilla treenattiin käpäliä. Kaikkea kivaa uutta oli luvassa.

Lämmittelyt

Lattia penkkiä
Haukkarikääntö tangolla kapealla otteella
ojentajadippiä omalla painolla
haukkaria taljassa pudotuksilla
hausi/ojentaja yhdistelmä kp pudotuksilla (kiva uus killeri liike :D)

poseerauksia, liikkuvuusharjoittelua

15 min crossaus
venyttely


En tiedä oliko tossa kaikki liikkeet. Ja en tietenkään muista mitään toistoja tai mitään :D

Kuollut treenin jälkeen? ei tietenkään. On aivan mahtavaa kun joku rääkkää oikein kunnolla. Kiitos siitä <3

Suihkun kautta takas junalla kohti Helsinkiä. Kiva reissu oli. Huomenna taas jotain aivan erilaista :D