Nonniin. Tiistaina kävin Lahdessa. Jumpattiin uudella ohjelmalla. Kyllä nyt treeni kulkee. Uusi treeniohjelma sekä ruokavalio. Dietti alkoi keskiviikkona. Tarkoituksena on siis saada painoa alas, sekä rasvaprosenttia pienemmäksi.
Ruokavalioni koostuu vähästä hiilihydraatista. Sitä syön aamuisin sekä treenin jälkeen. Hyvistä proteiinin lähteistä. Rasvat koostuu kylmäpuristetusta rypsiöljystä, avocadosta sekä pähkinöistä. Marjat ja vihannekset ovat myös iso osa ruokavaliotani.
Treeni koostuu kolmesta puntti treenistä, sekä neljästä aeroobisesta. Keskiviikon aamupaino oli 64, ja tänään aamulla se oli 62,8 kg.
Viikonloppuna oli Gym trainer koulutuksen lisenssikokeet. Lauantaina oli teoriakoe. Se oli todella vaikea. En oikein tiedä miten se meni. Sunnuntaina oli käytännön osuus. Se koostui neljästä eri osasta.
Yksi osuus oli ohjaus. Mun piti parilleni ohjeistaa etukyykky. Toinen osuus oli venytys, passiivinen venytys latissimus dorsille. Kolmas osuus oli rasvaprosentin mittaus muovipihdeillä. Ja viimeinen osuus oli kuntotestaus/liikkuvuustesti. Mulle osui liikkuvuustesti selälle sekä kyljille. Käytäntö oli suht helppo. Lisä kysymykset oli hieman hankalat, mutta niistäkin selvittiin. Tulokset tulee parin viikon päästä. Nyt on niin helpottunut olo kun kaikki on ohi.
Nyt pitäis vielä pari viikkoa jaksaa painaa. Saadaan Mayor´s kuntoon. Sillä sali saatiin ostettua, ja se on meidän 1.11 alkaen. Joka tarkoittaa että saan myös omat yritykseni tilat laitettua kuntoon. Omat uudet nettisivut aukeaa 3 viikon sisällä. Paljon uudistuksia luvassa ;))))
maanantai 25. lokakuuta 2010
tiistai 19. lokakuuta 2010
Yksi koti, yksi työpaikka.
Noniin viikko Fitness Expon jälkeen on mennyt nopeammin kun osasin odottaa. Expot sujui erittäin hyvin. Siellä oltiin saliporukan kanssa Best Bodyn osastolla mainostamassa Mayor´sia. Siin meni sit mukavasti koko vkl. Ja heti maanantaina tuli Ronny rockel treenaa meiän salille. Ou yeah :P

Loppuviikko meni järjestäessä asioita. Muutto oli tosi asia viikonloppuna. Myyrmäki on nyt lopullisesti historiaa. Sinne en mene enää.. Sit hain myös muut tavarani ja muutin rakkaani luo. Joo tiedän että olen aikoinaan sanonut että en koskaan muuta kenenkän luo... Mutta mitäs tästä opimmekaan??? Kämppä saatiin laitettua kuntoon. Nyt on kiva kun on yksi koti sekä yksi työpaikka. Työpaikan tilat on vielä vähän vaiheessa, mutta siitkin tulee todella siisiti kun ollaan saatu maalattua.
Ensi viikon torstaista lähtien alan pitämään venyttelytunteja 19-20. Tänään lähden Lahteen ihanan Katan luo. Huomenna alkaa dietti. Päämääränä on saada loput ylimääräset pois :)
Loppuviikko meni järjestäessä asioita. Muutto oli tosi asia viikonloppuna. Myyrmäki on nyt lopullisesti historiaa. Sinne en mene enää.. Sit hain myös muut tavarani ja muutin rakkaani luo. Joo tiedän että olen aikoinaan sanonut että en koskaan muuta kenenkän luo... Mutta mitäs tästä opimmekaan??? Kämppä saatiin laitettua kuntoon. Nyt on kiva kun on yksi koti sekä yksi työpaikka. Työpaikan tilat on vielä vähän vaiheessa, mutta siitkin tulee todella siisiti kun ollaan saatu maalattua.
Ensi viikon torstaista lähtien alan pitämään venyttelytunteja 19-20. Tänään lähden Lahteen ihanan Katan luo. Huomenna alkaa dietti. Päämääränä on saada loput ylimääräset pois :)
torstai 7. lokakuuta 2010
On innostunut kierotharjoittelu treenistä...
Viime viikonloppuna oli sit viimeinen viikonloppu koulutusta ennen lisenssikokeita. Viikonlopun teemana oli ohjaaminen, ohjelmien tekeminen sekä erityisryhmät. Teimme myös iertoharjoittelutreenejä. SE on vähän vieras juttu mulle. Katarina on mulle tehnyt muistaakseni yhden sellasen treenin, mutta muuten ihan vierasta... Mä innostuin siitä sitten niin paljon, että olen sen jälkeen tehnyt melkein ainoastaan kiertoharjoittelutreeniä. Ja se on perustunut omalla keholla, apuuvälineinä pikku painot, tanko sekä fitboll. Tasapainoa kehittävä treeni. Suosittelen kaikkia kokeilemaan!!!
On ollut vähän rauhallisempi viikko. Viikonloppu menee fitness expossa. Olen siellä mainostamassa legendaarista Mayor´s:ia sekä omaa hierontayritystäni. Maanantaina olis tarkoitus olla kova myyntipäivä. Sillä salillemme tulee 6. Olympia voittaja Ronny Rockel treenaamaan, sekä jakamaan nimmareita. Sillon on luvassa paljon uusia asiakkaita. Ja erikois hieronta tarjouksia on kyseiselle päivälle :)))
On ollut vähän rauhallisempi viikko. Viikonloppu menee fitness expossa. Olen siellä mainostamassa legendaarista Mayor´s:ia sekä omaa hierontayritystäni. Maanantaina olis tarkoitus olla kova myyntipäivä. Sillä salillemme tulee 6. Olympia voittaja Ronny Rockel treenaamaan, sekä jakamaan nimmareita. Sillon on luvassa paljon uusia asiakkaita. Ja erikois hieronta tarjouksia on kyseiselle päivälle :)))
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)