perjantai 5. maaliskuuta 2010

VIHDOINKIN!

Aika on mennyt nopeasti. Paljon on kaikkea tapahtunut. taas on yks projekti lisää kuvioissa. Paljon oon käynyt treenaamassa. Tällä viikolla tosin vähän vähemmän.

Tänään mulle tuli yllättäen vapaapäivä. No en muista koska viimeks olisin viettänyt päivän ihan itseäni varten... Oon käynyt lenkillä. Voi mahoton mikä ihana keli. Kävin tänään siis 45 min lenkillä. Kierrot kepillä,poseeraus sekä venyttely oli tosi asia lenkin jälkeen. Nyt on kyllä mahtava olo. Hyvää ruokaa olen tehnyt. Kohta menen saunaan, jonka jälkeen vietän loppuillan sohvalla. ihanaa puuhaa pitkästä aikaan.

Noh tänä viikonloppuna on kauan odotettu Indoor Cyckling instructer- koulutus! Innolla odotan tulevaa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti