tiistai 29. kesäkuuta 2010

Kyllä rauta nousee kun päättää niin.

Tänä vuonna juhannus oli hieman erilainen. Tuli sitten vietettyä ensimmäinen kunnon city juhannus. Mutta teki kyllä hyvää.Perjantaina rakkaan ystäväni kanssa oltiin liikenteessä. Ne harvat baarit jotka oli auki, oli täynnä. Tyttöjen ilta on kyllä parasta. Loppu juhannus meni sitten nukkuessa, ja viettäessä laatuaikaa itseni kanssa. Sekin on mukavaa toisinaan, tai no aika usein ;)


Juhannuspäivän päivällinen :P

Tällä viikolla mulla on meneillään raskas viikko puntilla. Voi että tekee gutaa. Eilen kävin tekemässä selkää, rintaa sekä vatsoja. Ja kyllä tuntuu edelleen. Ah se kivun tunne on niin ihanaa.

Tänään kävin salilla tekemässä jalkatreenin. Kivoja liikkeitä oli luvassa(tai sitten ei).

10 min crossaus +mobbaus

Hack-kyykky 4*8
Polven koukistus maaten 3*15
Askelkyykky smithissä 3*10
SJMV 3*10
Pohkeet seisten 4*15
Pohkeet istuen prässissä 4*15

Vatsat:
Vatsakelkka 3*15
Vartalonkierrot käsipainolla 3*max
Vatsarutistus 3*max

10 min pyöräilyä


Oli kyllä rankka treeni. Voi että. Ei meinannut rauta nousta, mutta päätin että se nousee. Kyllä se sitten nousikin :D Illalla tein vielä pitkät venytykset ja kävin saunassa. Voi että elämä on ihanaa. On jotenkin ollut tosi ihanaa kun on treenaamiselle antanut nyt 100%. Viettänyt salilla juuri sen ajan kun tarvitsee, yksin rauhassa treenaillut. Tosin aina salilla on tuttuja. Ja suustaan sitä jää aina kiinni ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti