torstai 1. heinäkuuta 2010

Kesällä villieläimet ryömii ulos luolistaan ;)

Tän kesän juttu on ehdottomasti extempore reissut. Mikäs sen kivempaa kun hieno kesäsää ja tehdä kaikkea hullun kivaa??

Tänään ei ollut extempore reissu. Mutta oli reissu Lahteen. Voi että se on hieno kaupunki. Oli hyvä sää ja ulkona istuminen oli just the juttu. En kuitenkaan mennyt Lahteen pelkästään ihmettelemään kaunista kesäpäivää. Sillä luvassa oli jälleen kerran treenit valmentajan kanssa.

Killeri treeni oli. Kädet ei ehkä nouse huomenna. Onneks on vapaapäivä :D

Salilla treenattiin käpäliä. Kaikkea kivaa uutta oli luvassa.

Lämmittelyt

Lattia penkkiä
Haukkarikääntö tangolla kapealla otteella
ojentajadippiä omalla painolla
haukkaria taljassa pudotuksilla
hausi/ojentaja yhdistelmä kp pudotuksilla (kiva uus killeri liike :D)

poseerauksia, liikkuvuusharjoittelua

15 min crossaus
venyttely


En tiedä oliko tossa kaikki liikkeet. Ja en tietenkään muista mitään toistoja tai mitään :D

Kuollut treenin jälkeen? ei tietenkään. On aivan mahtavaa kun joku rääkkää oikein kunnolla. Kiitos siitä <3

Suihkun kautta takas junalla kohti Helsinkiä. Kiva reissu oli. Huomenna taas jotain aivan erilaista :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti