

Mutta nyt kaikki on muuttunut huvittavaksi. Ei tällasta voi tapahtua elämässä. Mikä ajaa ihmisen sellaseen tilaan, että se ei enää tajua mikä on oikein tai väärin? Tai sitten se, että näkee vaan kaiken omassa pikku maailmassaan. Ja että kaikki mitä hän tekee on oikein. Mutta myös siinä on se juttu, että ei hyväksy muilta samanlaista käytöstä kun mitä itse tekee.. Oikein vai väärin????
Ihminen joka kohtelee muita huonosti, ja tekee pahasti, tulee jossain vaiheessa kärsimään ja paljon. Onko se nyt vai 2 vuoden päästä. Mutta paha saa aina palkkansa. Niin se aina menee. Mä en kaipaa elämääni ketään kuka ei arvosta, ja osaa kohdella mua oikein.
Mulla alkaa nyt uus elämä. Uudet seikkailut, ja uudet tuttavuudet. Mä tiedän mitä elämältäni haluan, enkä tyydy vähempään. Nautin kesästä, ja syksyllä pääsen toteuttamaan unelmiani jossain ihan muualla ;)
Minkä taaksensa jättää edestänsä löytää... i hear you sis!!!!
VastaaPoistaNäin se vaan on :D
VastaaPoista