lauantai 11. syyskuuta 2010

Välillä on pakko kuunnella kunnon musaa ihan täysiä!




Tänään on ollut sellanen raivopäivä! Aamuni aloitin salilla hakkaamalla nyrkkeilysäkkiä. Voi että se tuntui gutalle! Sit treenaa käsiä, vatsaa sekä 30 min aeroobista. Mä olen nyt tehnyt kaikkeni että olen treenaillut täysiä. Keskittynyt siihen 100 % ja tehnyt täydellä teholla 3 aeroobista viikossa!

Tein myös vähän mainokisia koskien salin tivolipäivään. Ens viikon keskiviikkona 14-20 on avoimet ovet Mayor´s:illa. Kaikki tervetuloa!

Tehtiin myös Mervin kanssa vaihtarit. Koko ylävartalo sai kunnon murjontaa. Tällä viikolla koko keho on saanut huoltoa! Ai että kun ihanaa. Ja tärkeetä se on pitää huolta itsestään...

Raivoon on auttanut hyvin raskaan musiikin kuuntelu. Tein myös sellasen asian että siivosin valokuviani, ja poistin sieltä henkilöitä ketä en arvosta. Jotenkin todella teraupeuttista sekä helpottavaa!

Joskus ne oppirahat pitää kokea karuimman kautta. Jos jokin asia ei ole varma niin se, että oon viime aikoina oppinut paljon asioita. Ensinnäkin jos en luota ihmiseen, niin en myöskään ole sen kanssa tekemisissä. Toiseks en enää koskaan ota lainaa/ tai kustanna/ lainaa kenellekkään mitää jos en ole naimisissa kyseisen ihmisen kanssa. Enää en sellaseen lähde. Enkä olisi halunnut tätäkään oppia tällä tavalla. Haluaisin vaan saada asiat hoidettua, ja saada sen mikä mulle kuuluu, kerralla. Ei tarvitsisi joka kuukaus muistaa tapahtunutta. Onko se liikaa vaadittu???

Huomenna on päivä toinen. Ja ehkä vetäsen kunnon treenit :DDDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti