
Tivolipäivä oli ja meni. Hyvin meni. Sain myytyä hyvin hierontojani, ja bisnes rullaa. Oli todella kiireinen (hyvä niin) päivä. Viime viikolla tuli treenattua vähemmän, kun oli niin kuollut olo. Viikon kruunasi viikonlopun Gym trainer koulutus. Toinen koulutus viikonloppu oli siis edessä.
Tuli paljon uutta. Opeteltiin ohjaamista. Miten sitä tehdään. Aluksi oli vähän vaikeeta, mutta se oli sit ihan helppoa. Käytiin läpi liikkeitä. Sit oli myös luvassa treenaamista eri sykkeillä. Tää oli mielenkiintosta. Ja sain uutta potkua aeroobisiin treeneihin. NYt alkaa peruskuntoharjoittelu, sekä intervallit.
Koko koulutuksen kruunasi sunnuntain ravitsemuskoulutus. Jonka piti Jari Sorsa. Siinä on ammattilainen kohdallaan. Ei voisi parempaa koulutusta kukaan pitää ravitsemuksesta. Tuli paljon uutta tietoa. Vaikka ravitsemuksesta tiesin entuudeltaan. Niin nyt vasta tiedänkin oikeesti. Nyt alkaa ihan uusi aikakausi sekä treenaamisen, että ruokailun suhteen.
Vaikka sulla olis kuinka huippu valemntaja ja ohjelmat, niin se ei riitä. Jos et itse sisäistä eri asioiden tärkeyttä, niin on turha syyttää muuta kun itseään. Mutta nyt olen entistäkin viisaampi :DDD
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti