Nonniin. Tiistaina kävin Lahdessa. Jumpattiin uudella ohjelmalla. Kyllä nyt treeni kulkee. Uusi treeniohjelma sekä ruokavalio. Dietti alkoi keskiviikkona. Tarkoituksena on siis saada painoa alas, sekä rasvaprosenttia pienemmäksi.
Ruokavalioni koostuu vähästä hiilihydraatista. Sitä syön aamuisin sekä treenin jälkeen. Hyvistä proteiinin lähteistä. Rasvat koostuu kylmäpuristetusta rypsiöljystä, avocadosta sekä pähkinöistä. Marjat ja vihannekset ovat myös iso osa ruokavaliotani.
Treeni koostuu kolmesta puntti treenistä, sekä neljästä aeroobisesta. Keskiviikon aamupaino oli 64, ja tänään aamulla se oli 62,8 kg.
Viikonloppuna oli Gym trainer koulutuksen lisenssikokeet. Lauantaina oli teoriakoe. Se oli todella vaikea. En oikein tiedä miten se meni. Sunnuntaina oli käytännön osuus. Se koostui neljästä eri osasta.
Yksi osuus oli ohjaus. Mun piti parilleni ohjeistaa etukyykky. Toinen osuus oli venytys, passiivinen venytys latissimus dorsille. Kolmas osuus oli rasvaprosentin mittaus muovipihdeillä. Ja viimeinen osuus oli kuntotestaus/liikkuvuustesti. Mulle osui liikkuvuustesti selälle sekä kyljille. Käytäntö oli suht helppo. Lisä kysymykset oli hieman hankalat, mutta niistäkin selvittiin. Tulokset tulee parin viikon päästä. Nyt on niin helpottunut olo kun kaikki on ohi.
Nyt pitäis vielä pari viikkoa jaksaa painaa. Saadaan Mayor´s kuntoon. Sillä sali saatiin ostettua, ja se on meidän 1.11 alkaen. Joka tarkoittaa että saan myös omat yritykseni tilat laitettua kuntoon. Omat uudet nettisivut aukeaa 3 viikon sisällä. Paljon uudistuksia luvassa ;))))
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti