perjantai 5. helmikuuta 2010

Makeanhimoa ei nykyään voi korvata mitenkään.

Keskiviikkona aamulla kun heräsin oli tajuton nälkä. Noh tiistaina tulikin sen verran treenattua että ei ihme jos on kova nälkä.

Ruispuuroa ja neljä kananmunaa sekä kahvia pisti tän koneen käyntiin. Yhdeltätoista oli ensimmäinen asiakas. Jepp. Mulla on facebookissa mainos ja siinä on tarjous. Nyt tuli siis ensimmäinen facebook asiaks!! Jippii!

On kyllä harvinaisen kipeet etureidet sekä peppu. Tajusin myös että yli-innokkaana treenarina olin hypännyt yli yhden treenin, ja ei ihmekkään että etureiskat on taas kipeet :D

Keskiviikosta tuli lepopäivä. Joten se teetti sen että muina päivinä pitää ahkerasti urheilla. Eilen mulla oli taas yrityskäynti.Ja illalla salille treenaamaan:

Mobbausta
Ylätaljasoutua 3*10
Mave 3*10*40
SJMV kp 3*15*6
Kulmasoutu kp penkkiin tuettuna 3*15
Viparit sivulle istuen pysäytyksillä 3*12
Vatsakelkka 5*15


Rankka treeni oli. Nyt oon ymmärtänyt miten helppoa on olla syömättä kaikkia herkkuja. Kun ne voi korvata pepsi maxilla ja sokerittomilla karkeilla. Mutta mitäs teet kun kaikki ne on kiellettyjä? Ei edes suklaanmakuinen palkkari ole enää päivittaäinen makeankorvike? Tilalle on tullut rahka ja banaani. Viekö se makeantunteen? Ei. Söin sitten eilen vähän jäätelöä. Noh se veikin makeantunteen kokonaan. Eikä varmasti tee mieli vähään aikaan suklaata.



Söin ehkä 1/3 osan paketista. Hyvää oli, mutta aivan liian makeata mun mieleen. Aikasemmat jäätelöt mitä oon testannut on ollut paljon parempia. Mutta ei tämäkään huonoa ollut.

Tänään olis luvassa siivousta ja jumppailua sekä vähän hieromista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti