lauantai 13. helmikuuta 2010

Viikon treenit suoritettu!

Viikon treenit on ollut:

Maanantai: Punttis; reidet, hartiat, rinta ja vatsa

Tiistai: 45 min lenkki (ei 4 min niinkun siinä eka luki :D )

Keskiviikko: Punttis; takareidet, selkä, hartian sivut sekä vatsat

Torstai: 45 min sauvakävely

perjantai
: Punttis; reidet peppu, hauis ojentaja

Lauantai: Punttis; Selkä hartiat, rinta, vatsa sekä pohkeet


Rankkaa on ollut. Viikko on mennyt treenatessa, shoppaillessa, ja töitä tehdessä. Perjantaina kävin Katja kampaajalla laittamassa uuden tukan. Oikein hieno on :)


Sitten vilä havaintoja luomusta:

Mä huomaan laadun eron luomulla ja ei luomulla. Olen hyvinkin yllättynyt miten paljon kaikkea luomua lähistöllä olevassa kmarketissa on. Lähimmässä Citymarketissa valikoima on todella heikko. No olenpahan nyt löytänyt hyvän kaupan mistä saan paljon luomua. Voitteko kuvitella että brie juustosta on olemassa myös luomuversio? Kyllä! Ja hyvää on. Löysin jopa luomu omena sekä appelsiinimehua! Täydellistä! Ja mahtavin juttu on se että alkosta saa luomu viiniä :D Ei sivumakuja, eikä hedaria seuraavana päivänä. Lauantaian oli luomuviini testissä. Uskomatonta!




Treenit sujuu myös paremmin luomulla :D

Tänään olis tarkotus vähän juoda taikajuomaa, pelata rockbandia sekä tehdä ja syödä sushia. Mikäs sen mukavempaa kun on tulossa mukavaa seuraa!

Oikein ihanaa ystävänpäivää kaikille!! <3

2 kommenttia:

  1. Oliko toi 4 minsan tiistain lenkki intervalli :)

    VastaaPoista
  2. Ohhoh siinä piti lukea 45 min :D Hohhoh mites tässä näin kävikään :D

    VastaaPoista