maanantai 18. tammikuuta 2010

Kiirettä pukkaa!

Kiirettä pukkaa., Töitä ja treenausta lähinnä. Viime viikolla treenasin 4 kertaa kuntosalilla, ja tein 3 aeroobista kävelylenkkiä, ja sitten sunnuntaina takavartalon hieronta!

Nyt olis lähikuukaudet tarkotus tehä raivolla töitä, treenata lujaa ja nukkua. Oon jotenkin niin innoissani tulevasta. Ei ole kauaa enää spinningkoulutukseen. Tahtoo oppia paljon kaikkea uutta liikunta-alalta!

Työn suhteen huomaa kyllä että tammikuu ja alkuvuosi on hierojan aikaa. Ihmiset haluaa pitää taas itsestään huolta. Hyvä niin! Tänään illalla on vielä 4 hierontaa. Sit nukkumaan ja huomenna taas ysiltä virkeenä hieromassa! Johku jaksaa sillä Johku on duracell pupu :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti