Tänään aamulla heräsin kuudelta. Ja lähdin lenkille. Kyllä. Tämäkin on mahdollista :D Oli ihanaa olla lenkillä kun aurinko nousee. Oli juuri sopiva keli. Paljoa ihmisiä ei ollut siihen aikaan liikkeellä. Tunnin lenkin jälkeen oli venytysten vuoro. Ou jessus. Kädet oli niin kipeet eilisestä rääkistä :D
Suihkun ja aamupalan jälkeen olikin aivan super olo. Ihana 16 vuotias serkkuni tuli kylään. Vietimme ihanan päivän yhdessä. Kävin näyttämässä vähän Helsinkiä sille. Käytiin ensin kaupoilla. Tuli aika selvästi mikä on "kuuminta hottia" tänä kesänä. Tai siis niille jotka haluavat pukeutua muodin mukaan. Ja eikun kaivetaan kaapista mummon vanhat kukkamekot, ja lähdetään baanalle. Huhhuh kaikkea sitä näkee ja kokee.
Noh kesän ihanuuksia on tietysti ihana kesäsää ja kaikki mitä kaupungista löytyy. Käytiin torilla. Ostettiin herneitä, kirsikoita ja mansikoita. Ja mikäs sen ihanempi paikka nautti niistä, niin on helsingin Tuomiokirkon portaat. Siellä tosin oli paljon turisteja, mutta kyllä sinne pari nuorta naarasta mahtuu ;) Voi että torin antimet oli niin hyviä. Pitää kyllä tehdä uudestaan kesäretki torille :P
Ilta meni sitten mukavasti saunotessa, syödessä ja nauttiessa. Elämä on ihanaa <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti