Itse olen ainakin nauttinut tästä kesästä, ja jokaisesta asteesta mitä on ollut. Suomalaiset kun sattuu olemaan valittavaa kansaa. Kun mikään ei ole hyvä. Nyt valitetaan että on liian lämmin, ja talvella taas että on liian kylmä. Itse henkilökohtaisesti nautin kaikista vuodenajoista. Nyt on kesä ja kuuluu olla lämmin.
Vaikka minulla ei varsinaista lomaa ole, niin on ollut paljon aikaa. Asiakkaita on vähän. Se on sitä nyt heinäkuussa. Tarkotuksella en ole lomaa pitänyt. Syksyllä sitten parin viikon loma jonnekkin, kun täällä on kylmä ja ankeeta. Toisaalta nautin myös äärettömästi syys illoista.
Tällä viikolla treenit ei ole sujunut yhtä hyvin kun viime viikolla. Alkuviikolla treenit takkuili. Mutta parani, kun yhtenä päivänä jätin väliin. Sen sijaan pidin raivotreenit postitalon portailla. Ja palautusjuomana oli mars- jäätelö :D
Tää päivä on mennyt mukavasti. Ensin aamupäivällä jalkatreenit töölö Gymillä. Treenin jälkeen Hietsuun. Aurinko ei paljoa paistanut, mutta paistoi jonkin verran. Myöhemmin vielä syömään Inkkaria. Ihana päivä rakkaan ystävän seurassa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti