Treenit on sujunut todella hyvin. Maanantaista torstaihin oli todella rankkaa töiden suhteen, joten säästin aeroobiset viikonlopulle. Eilen mulle tuli siivousvimma. Siivosin koko kämpän, järjestelin paikkoja hieman uusiksi. Kävin tunnin lenkillä. Josta menin suoraan töihin. Töistä menin salille.
Lämmittely
Alataljasoutu pudotuksilla 3*8*40, 3*8*30, 3*8*20
Mave 3*10*40
sjmv käsipainoilla 3*15
kulmasoutu penkkiin tuettuna lp 3*10*6
Viparit sivulle pysäytyksillä istuen 3*10*4
Vatsat lisäpainolla 5*15
Tein vahingossa alataljaa kun olisi pitänyt tehdä ylätaljaa :D!! Muuten treeni meni todella hyvin. On muuten kiva tutustua uusiin ihmisiin salilla ;) Salilta kävelin kotiin. Pesin vielä vessan ja saunan, jonka jälkeen menin makoilemaan saunan lauteille. Oli kyllä niin voittajafiilis. Illalla yksin kotona ja ahkeran päivän päätteeksi sohva houkutti enemmän kun mikään...
Tänään aamulla kun heräsin katsoin ulos ja totesin heti että pakko päästä ulos vaikka olikin -18 astetta. Noh söin aamupalani, katsoin piirrettyjä. satuin avaamaan juuri oikean kanavan kun lapsuuden suosikkiohjelma Taotao alkoi. Piirrettyjen jälkeen pakkauduin talvivaatteisiin ja lähdin ulos.
Olo oli kun Liisa ihmemaassa. Oli niin mahtavan kaunista. En tiedä oonko koskaan nähnyt näin kauniita talvimaisemia Etelä-Suomessa. 1,5 h kävekltyä paukkupakkasessa.
Illalla Johku on the road ja määränpäänä katjan kotiluola :D
Hienot maisemat jättärillä... koittasit säkin Johanna joskus tehä jotain eikä vaan lusmuilla ;)
VastaaPoistaJoo mä oon spesialisti lusmuilee :D
VastaaPoista