maanantai 9. elokuuta 2010

Erilainen treeni.

Tänään tein erilaisen treenin. Treenasin heikkouksiani. Luvassa oli tasapainoilua, punnerruksia omalla painollani sekä dippiä penkin päässä omalla painolla. Tein myös vatsalihaksia ja syvävenyttelyä. Teki gutaa venytellä oikein kunnolla. Nyt on aika irtonainen olo. Aeroobista tuli myös tehtyä 30 min..



Kuvassa on elämäni rakkaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti