sunnuntai 8. elokuuta 2010

Rapuja rapuja ;)




Tänään olin treenauttamassa isoveljeäni. Tein hänelle 4-jakoisen treeniohjelman, joka käytiin läpi kokonaisuudessa. Salilla tuli oltua 2,5 h. Tästä se ura lähtee käyntiin. Niin mahtava tunne. Tää on niin mun juttuni.

Myöhemmin tänään syötiin rapuja. Voi että se on hyvää herkkua. Tää kesä on ollut aivan huippu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti