torstai 26. elokuuta 2010

Kovaa murjomista...



Tänään olen ainoastaan tehnyt töitä. Ensin menin Pukinmäkeen firmaan hieromaan. Siellä hieroin 4*30 min hierontoja. Pukinmäestä lähdin vielä Myyrmäen toimipisteeseen. Siellä tosin en meinaa enää kauaa olla. Siellä oli 120 min hieronta sekä 60 min hieronta. Voin sanoa että hieman oli raskasta. Ja vielä kaupan päälle eilinen treeni tuntui aika mukavalta. Kotiin ja saunaa. Kyllä toi sauna on niin hyvä keksintö. Lihakset rentoutuu niin mukavasti. Saunassa on myös hyvä venytellä. Aikaseen nukkumaan, sillä huomemnna alkaa kuntosaliohajuskoulutus. Tätä oon odottanut aika kauan. Saa vähän lisää osaamista aiheeseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti