perjantai 20. elokuuta 2010

Pikkupojan lauantaikarkkipäivä.







Taas oli se aika että oli taas luvassa treenit Lahdessa. Kuten joskus aikaisemmin sanoin. Lahden treenejä odotan yhtä paljon kun pikkupoika lauantain karkkipäivää. Oli ehkä yks parhaimmista kerroista. tehtiin käpäliä. Voimaa riitti, kyseessä oli pumppitreeni. Hyvä mieli ja hymy korvissa edelleen.

Treenit mulla on sujunut nyt todella hyvin. Saliprojekti on enemmän kun hyvä juttu. Asiakkaita riittää. Ja työympäristö on mitä parhain. Ihania ihmisiä.

Tänään oli rinta selkätreeni joka oli vielä kruunattu vatsoilla. Suihkun jälkeen oli mukava huomata että puolet omaisuudesta oli jäänyt muualle. Oli vähän alaston olo :D

Huomenna on ainoa vapaa-päivä pitkään aikaan.. Pitää ottaa kaikki ilo irti :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti