keskiviikko 11. elokuuta 2010

HIERONTAA RUOHOLAHDESSA!!!

Kyllä. Nyt olen aloittanut hieromisen myös Ruoholahden Mayor´s:illa. Ottakaa yhteyttä jos haluatte kunnon murjontaa!!!

Tänään kävin treenaa jalat.

10 min crossausta+ mobbaukset

Hacki 4*8
polven koukistus maaten 2*15
askelkyykky 3*40 askelta
SJMV 4*10
Pohkeet istuen 3*15
pohkeet seisten 3*15

Vatsat taljassa 3*15*64
Kierrot kp 3*max
Rutistukset penkin päässä 3*max

10 min pyöräilyä


Huippu hyvä treeni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti