Kyllä. Nyt olen aloittanut hieromisen myös Ruoholahden Mayor´s:illa. Ottakaa yhteyttä jos haluatte kunnon murjontaa!!!
Tänään kävin treenaa jalat.
10 min crossausta+ mobbaukset
Hacki 4*8
polven koukistus maaten 2*15
askelkyykky 3*40 askelta
SJMV 4*10
Pohkeet istuen 3*15
pohkeet seisten 3*15
Vatsat taljassa 3*15*64
Kierrot kp 3*max
Rutistukset penkin päässä 3*max
10 min pyöräilyä
Huippu hyvä treeni :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti