maanantai 16. elokuuta 2010

Nostalgiaa!




Ruoholahden Mayor`s on mulle aika nostalginen paikka. Siellä kun aikoinaan sain ensimmäiset treenioppini. Ja nyt työskentelen täällä. Asiat on edennyt nopeasti. Bisnes on lähtenyt hyvin liikkeelle. Miettien kuitenkin että allle viikon täällä olen ollut. Asioilla on aina tapana järjestyä. Joku asia johtaa aina johonkin. Hierontahuone maalataan jossain vaiheessa. Suunnitelmissa on aika raju murjontahuone. Ja kun tää kokonaan on lähtenyt niin hyvin käyntiin, niin meinaan siirtää koko toimintani tänne. On ihanaa olla mukana hyvässä projektissa.

Treenit on sujunut todella hyvin. Viime viikolla oli raskas viikko. 4 punttitreenit sekä 3kpl aeroobista. Tää viikko alkoi jalkatreenillä, ja nyt on meneillään pumppitreeniviikko.

Oon itse käynyt niin monella salilla, että on jotenkin hauskaa törmätä täällä ihmisiin joiden kanssa oon treenaillut joskus 5v sitten samalla salilla. Hieman eri näköisenä nykyään.

Intoa treenaamiseen riittää vaikka muille jakaa. Nyt on sellanen vaihe elämässä että kaikki menee paremmin kuin hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti