Kaikesta huolimatta oltiin Mervin kanssa mainostamassa Superfiilistä torstaina ja perjantaina Myyrmannissa. Saatiin myytyä paljon lahjakortteja, ja uusia asiakkaita tuli paljon. Näkyvyyttä saatiin todella paljon :) Eli kannattava reissu oli!
maanantai 14. joulukuuta 2009
Hiljaista on ollut...!!!!!
Aika hiljaista on ollut kaiken suhteen. Viime viikko meni kivuliaissa olotiloissa. Oon ollut pahasti kipeä. Ei ole ollut mitään kuumetta tai sellaista, joten pakolliset työt on ollu pakko tehä. Vaikka onkin ollut yhtä tuskaa. Ooon edelleen kipeä. Enkä tiedä koska pääsen treenaa.
Kaikesta huolimatta oltiin Mervin kanssa mainostamassa Superfiilistä torstaina ja perjantaina Myyrmannissa. Saatiin myytyä paljon lahjakortteja, ja uusia asiakkaita tuli paljon. Näkyvyyttä saatiin todella paljon :) Eli kannattava reissu oli!
Kaikesta huolimatta oltiin Mervin kanssa mainostamassa Superfiilistä torstaina ja perjantaina Myyrmannissa. Saatiin myytyä paljon lahjakortteja, ja uusia asiakkaita tuli paljon. Näkyvyyttä saatiin todella paljon :) Eli kannattava reissu oli!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti