sunnuntai 6. joulukuuta 2009

Mahtava viikonloppu!

Jatkoa kivalle viikonlopulle toi mukavat asiat. Eilen käytiin veljeni luona. Oli just muuttanut uuteen kämppään, Albertinkadulle. Ylimmässä kerroksessa oli hienot näkymät keskustaan. Kivalla paikalla kimppakämppä.

Kuudelta tuli mun ystävä Kata ja sen poikaystävä Jukka kylään.
alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5412208411593383746" />
Sain kukkia.

No me tytöt sit tehtiin sushia, ja pojat pelas Wii sporttia.





Sushit oli aivan huippu hyviä. Ruokailyun jälkeen alettiin sitten pelaamaan rock bandia. Minä kun en aikasemmin ole ollut mitenkään rytmitajunen niin olen ton pelin aikana kehittynyt valtavasti. Kivaa oli!



Tänään sunnuntaina itsenäisyyspäivänä herätys kympiltä. Aamutoimien jälkeen matkasimme salille.

Lämmittely
Mave 3*8
SJMV 2*10
Leuat vastuskoneessa 4*10
T-kulmasoutu 3*8
Hauiskääntö mutkatangolla 3*8
Viparit sivulle istuen 4*10
Pohkeet seisten 4*15-20
Soutu


Oli oikein hyvä treeni. Joka kerta sujuu paremmin. T-Kulmasoutu on ehkä nyt mun yks lemppari liike. Odotan innolla seuraavaa treeniä.

Palkintojuoma naamariin ja matka jatkui kohti Espoota. Menimme mun vanhemmille syömään. Oli oikein maukasta euokaa. Vanhemmilla on aina mukava käydä. Jälkkäriks äiti oli tehnyt mulle suklaakakkua. Namiii :P

Illalla käytiin leffassa kattomassa Haarautuva rakkauden talo. Jos tykkää suomalaisista leffoista niin toi kannattaa ehdottomasti käydä kattoo.

Oliein mukava viikonloppu oli. Paljon erilaista tekemistä, eikä tarvinnut kotona neljän seinän sisällä olla. Ens viikolla uus viikko ja uudet kujeet :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti