tiistai 1. joulukuuta 2009

Tänään oli tosi vaikee nousta sängystä ylös. heräsin aamulla hirveeseen hedariin. Nukuin sen sitten pois, ja pääsin 10.00 ylös sängystä. Jotenkin musta tuntuis että voisin koko ajan vaan nukkua ja nukkua. Söin aamupalaa ja pesin pyykkiä kaksi koneellista. Jonka jälkeen suuntasin salille.

Lämmittely
Askelkyykky staattinen käsipainoilla 4*15*5
Hack-kyykky 2*12
Penkkipunnerrus kp 3*12*9
Viparit sivulle 5*15
Ranskis 3*12
Vatsat: rutistukset taljassa 3*12*65
Kiertoja kepillä n.5 min


Askelkyykkyä aloittaessani smithissä tajusin että mähän voin tehä sitä myös käsipainoilla, joten menin sitten käsipainojen luo kyykkäämään, ja heti mieli parani. Samalla sain harjoitettua tasapainoani, joka ei ole mikään paras. Erskat tuli treenattua tosi hyvin. Vipareita tehdessä meinasin putoo. Oli huippu treeni :)

Salilta riensin kotiin. Tein ruokaa. Valmistin kirjolohta uunissa, sienikastiketta sekä vihanneksia. Hiilarina söin riisikakkuja. Hyvää oli :P

Kotona tajusin että olin kadottanut kalenterini. Tuli paniikki. No epäilin että se jäi salille, ja sinne se sit jäi.

Töissä pari asiakasta ja kohta saa hieroja hierontaa. SE on parasta mitä on keksitty!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti