lauantai 5. joulukuuta 2009

24 VEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Elikkäs eilen mulla oli sitten synttärit. Sekopäänä tyttönä heräsin vähän yli 7. Söin aamupalan ja laitoin treenikamat kuntoon. Hyppäsin junaan, ja Pasilassa vaihdoin Z-junaan, ja määränpäänä Lahti! Siellä siis Gym1:ssä treenit ihanan Katarinan kanssa.

Alkulämmittely
Smithkyykky
Pystypunnerrus
Dippi
Penkkipunnerrus

Vatsat:n Superina
Vatsarutistukset levykiekolla 2*15
Ab coaster 2*15

Soutu 5 min
venyttely


Kyykyn kanssa oli ongelmia kun polvet ei menaa pysyä paikoillaan. Tasapainoa pitäisi harjotella. Muuten oli tosi tiukka ja rankka treeni. Vatsoja tehdessäni aloin hysteerisesti nauraa kun en olisi jaksanut tehdä enempää :D :D

Kun olin selvinnyt treeneistä suuntasin kohti kotia. Muutaman tunnin hengailin kotona ja sit taas matkaan. Lähdin keskustaan jossa näin rakkaimman ystäväni Annan. Kaupan kautta menimme Lauttasaareen ex kämppääni. Siellä on aina niin hassu käydä.



Muistan jopa vielä ovikoodin.



Kuuma kissanainen Anna.

Ex kämpästä matka jatkui kotiin. Syötiin vähän kebabia ja juotiin viiniä samalla kun katsoimme telkkua. Eli oikein mukava ja rento päivä on ollut. En mä oikein ole sisäistänyt että on taas vuotta vanhempi, mutta niin se vaan taitaa olla. Mitä tänään tapahtuu, niin se selviää seuraavassa kirjotuksessa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti