perjantai 6. marraskuuta 2009

Lisäys aikaisempaan.

Unohdin kokonaan kertoa että eilisen treenin jälkeen jävin ulkona syömässä ystäväni Villen kanssa. Käytiin Indian tandorissa. Otin thaimaalaista kanaa kookoskastikkeessa. Mukana tuli nan leipä. Voi että se oli gutaaa!!! Ruoka on parasta! Hihiii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti