maanantai 30. marraskuuta 2009

Pervomagneetti.

Heippa kaikille!

Tänään on maanatai ja työputki jatkuu. No onneks pe vapaata! Viikonloppuna oli tosi tylsää fudisturnauksissa. No niitä ei hirveesti huvita nyt tehä vähään aikaan. uudet suunnitelmat kehissä. Pääsin mä eilen käymään 1h lenkillä kesken päivän. Ja se piristi mukavasti!

Tänään mun piti mennä salille, mutta mulla olikin sellanen olo että pakko päästä kunnon lenkille, joten suunnitelmat muuttui. Kävin tänään 1,5 h lenkillä metsässä ja jätemäellä. Oli todella virkistävää, ja päänsärky hävis. Huomenna sitten puntille. Tää ilta menee kivasti töitä tehdessä.

Mutta sitten muihin asioihin. Ammatin varjopuolet on että saattaa tulla kaikennäkösiä ehdotuksia. Nyt olen saanut parin viikon sisällä sellasia ehdotuksia että huhhuh. Tekeekö joku tuttu jotain pilaa, vai onko ihmiset vaan niin epätoivosia???

"Hei,
anteeksi ehkä mahdollisesti täysin typerä kysymys/yhteydenotto. Olen 29v
182/98 urheilullinen ja mukava nuorimies. Liikun suhteellisen
monipuolisesti: eniten kuntosali vetää puoleensa. Niin, ajattelin
tiedustella että onko täysin väärin tulla vähän niinsanotusti väärin
perustein hierottavaksi. Olen naimisissa ja kaikki asiat on ihan
kunnossa ja uskoisin että pitäisit myös näkemästäsi, muttakuin suurin
syy siihen ehkä olisi se kosketus.. ;)
Tietenkin jos on mahdollista hieroa omalla ajalla?

Pahoittelen jos tuhlasin aikaasi, ajattelin vaan olla rohkea ja tiedustella.

-A"


"Moi tytöt! :)

Olen 21v mies vantaalta ja todellakin hieronnan tarpeessa.
En ole ennen käynyt hierottavana ja minulla on myös syy siihen. Tiedän, että saan
ainakin 95% varmuudella erektion kesken hieronnan ja en ole kehdannut lähteä
kokeilemaan. :/

Te olette myös nuoria ja ehkä ymmärrätte tilanteen. Boxereiden pito hieronnan ainana
voisi auttaa, mutta "tilanpuutteen" takia koko hieronnasta tulisi epämillyttävää.

Voinko tulla teille hierottavaksi vaikka minulla seisoisikin hieronnan aikana?
Haittaako teitä?"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti