maanantai 2. marraskuuta 2009

Maanantain killeri treeni.

Eilen mulla oli tosiaan vapaapäivä. Se tuli tarpeen. Todellakin. 14.30 oli sovittu treffit valmentajan kanssa Töölö Gymillä. Olin hyvin valmistautunut tappo treeniin :D

10 min crossaus+ mobbaus
Mave 3'8 (tai jotain sellasta)
Sjmv 2*10
Leuat vastaotteella 4*10
T-Kulmasoutu 3*8
Viparit sivulle istuen 4*10
Hauiskääntö tangolla 3*8
Pohkeet seisten.
Jäähdyttely soutaen, venyttelyt ja ravistelut


Kaikki mehut lähti. En tajunnut enää mistään mitään. Todella raskasta kuunnella, keskittyä sekä oppia. No opin mä maven, ja t-kulmasoudun. Sekä muissa liikkeissä hiottiin tekniikoita. Treenin jälkeen palkintojuoma naamariin ja sitten oli maailman onnellisin olo.

Treenin jälkeen vaelsin Eurokankaaseen. Löysin supermageeta pinkkiä kiiltävää kangasta. Joku päivä ompelen siitä mekon. Keskustasta junalla kotiin, syömään sekä hieromaan puoliso. Kaupan kautta kotiin ja katsomaan McGyver leffa. Kaupasta olin ostanut kermaviiliä, jotta pystyin dippaamaan porkkanoita. Karkkia ei todellakaan tehnyt mieli!

Tänään heräsin kun joku urpo poras ennen puol kahdeksaa. ei olis halunnu nousta. Ennen töitä lenkille, ja hieromaan koko päiväksi. Onneks mulla on ainoastaan ihania asiakkaita ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti