perjantai 27. marraskuuta 2009

Apuua mun lemppari farkut on kulunu puhki!

Huhhuh onpas ollut päivä. Aamusta siivosin koko kämpän. Ei kovin hauskaa puuhaa toi! Päivällä menin töihin. Hieroin, ja järjestin asioita. Selvitin firmoja missä sais teetettyä mainospaidan. Superfiilis paidat pitää saada tuleviin promoihin. Töistä lähdin stadiin. Siellä näin koulukaverini Annin. En ollut nähnyt Annia melkein vuoteen. Hui aika menee tosi nopeesti. Illalla kävin myös Töölö Gymillä treenaa.

Lämmittelyt
Mave 3*8*40
SJMV 2*10*40
Leuat vastuskoneessa 4*10
T-kulmasoutu 3*8
Hauiskääntö mutkatangolla 3*8
Viparit sivulle 4*12
Pohkeet seisten 4*20


Ihan hyvä treeni. HUomaan että iltatreenit ei ole mua varten, ja en saa parastani irti.

Mun lemppari farkut on puhjennut rikki :( Ne on ollut toai hyvät. Mukavat päällä ja mun lempparit. Mistäköhän löytää uudet yhtä hyvät? Mulla on tosi vaikee löytää farkkuja kun oon niin lyhyt.....

Viikonloppu menee töitä tehdessä fudisturnauksissa. Jos aamulla kävis lenkillä....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti