Joopa joo. Perjantaina kävin tunnin lenkillä vesisateessa. Oli aivan huippua. Muuten viikonloppu meni töitä tehdessä. Olin 10-20 molempina päivinä fudisturnauksessa päivystävänä ensiavussa. Siinä mukavasti sai aivot levätä. Sunnuntaina oli enemmän. Mutta sain mä silti tehtyä siinä kaikennäköstä. Keppijumppaa tuli tehtyä useaan otteeseen. Sisähallissa kun ei kauhean lämmin ole, pakko pitää keho lämpimänä.
Viime yönä nukuin huonosti. Pakkausta, ja muuta säätämistä. Puntille Myyrin kuntokeskukseen.
Lämmittelyt
Mave 3*8*30
SJMV 2*10*40
Leuanvedot 4*10
Viparit sivulle istuen 4*10*4
Hauiskääntö 3*6*21
Pohkeet seisten hackissa
Jäähdyttelyt
Oli huippu treeni. Mave sujui todella hyvin. Olen varmasti oppinut tekemään sen :D Pohkeita en meinannut jaksaa tehdä kun olin jo niin kuollut.
Nyt töitä. HUOMENNA BERLIINIIN!!!!! Pitäkää hauskaa kaverit, palataan asiaan taas sunnuntaina!!!! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti