Lämmittely 8min crossaus
Mave 3*8*40
SJMV 2*10*40
Leuanveto vastuskoneessa 4*10
T-kulmasoutu 3*8
Hauiskääntötangolla 3*8
Viparit sivulle istuen 4*10
Pohkeet 4*15
soutua 5 min
Ihan huippu treeni oli. T-kulmasoutu sujui todella hyvin.
Lauantai sujui kivasti ommellessa. Oon tekemässä itselleni mekkoa sekä hupparia. Illalla oli Myyrin kuntokeskuksen pikkujoulut. Oli oikein mukavaa. Mun piti vaan mennä käymään, mutta toisin kävi :D Oli kannattava reissu, sillä en ollut aikasemin huomannut että salilla on T-kulmasoutu laite, joten nyt sekin valkeni :D
Sunnuntaina ei ollut yhtään paha olo, sillä en juonut paljoa mitään. Baarissa mulla oli koko ajan hirvee jano, vettä tuli juotua todella paljon!
Sunnuntaina käytiin TG:llä treenaa.
Lämmittely
Askelkyykky 4*15
Hack-kyykky 3*12
3*12
Vinopenkki 3*10
Viparit sivulle 4*15
Vatsat: ab coaster 5*15
Kiertoja kepillä
venyttely
Oli jotenkin todella väsynyt treeni. Treenin jälkeen kotiin leipomaan sämpylöitä ja pihvejä jauhellihasta, ja niistä kokomaan hampurilaisia :P
Maanantai alkoi kivasti hammaslääkärillä. Mä vihaan hammaslääkäreitä, jonka takia en ole käyny pariin vuoteen. No nyt ei onneks tarvii taas käydä aikoihin.
Tiistai meni ihan pyllylle. Eka kadotin pari asiakasta, sit yks asiakas ei tullut eikä vastannut puhelimeen. No sit siinä oli kaikkea muuta kans. No illalla kävin vetää rääkkitreenit. On ollut niin paljon kaikkea et ei ehdi usein blogiakaan päivittää :(
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti