maanantai 2. marraskuuta 2009

Viikonloppu!


Lauantai aamun aloitin kivasti leipomalla mokkaruutuja, jonka jälkeen siivosin. Päivällä käytiin rakkaan kanssa treenaamassa Pitäjänmäen Finnbodyllä. Rakas ystäväni Anna oli tietty tiskin takana.

Lämmittely
Askelkyykky smithissä (staattinen) 4*15
Hack-kyykky 2*12
Viparit sivulle 5*15*4
Ranskalainen punnerrus 3*12
Vatsat: ab coaster 5*15
Kiertoja kepillä n. 5 min

Oli huippu treeni. Pitkät toistot vie kyllä mehut kokonaan :D

Illalla pidettiin tuparit meidän molemmille vanhemmille. Saatiin lahjaksi löylykauha, löylyastia, pefflettejä, saunaoluita sekä ihnanan väriklkäät lakanat. Oli oikein hauska ilta. Syötiin, juteltiin. Näytimme vanhemmillemme miten rockbandia pelataan. Omat vanhemmat ei voinut uskoa että oikeesti osaan soittaa tahtiin rumpuja, mutta pääsin yllättämään :D

Sunnuntaina kävin hieromassa muutaman asiakkaan. Saunottiin ja tehtin Sushia. Voi että se oli hyvää!! Sushin kabnssa juotiin vähän punkkua. Oi ihanaa. Sitten katottiin The Rocker- leffa. Siinä oli asennetta oikein kunnolla! Tänään heräsin kymmeneltä enkä olis sillonkaan halunnut herätä :D Vapaapäivä. Oi ihanaa.

4 kommenttia:

  1. sä voisit kutsua mutkin sushille :)

    VastaaPoista
  2. En mä kyllä ekalla kerralla hirveesti tykännyt, kun oli liikaa sitä tahnaa, mut voin antaa uuden mahdollisuuden, se vaan näyttää tosi hyvältä :)

    VastaaPoista
  3. Se on ihan huippu hyvää. Siinä on se vaara että siihen jää koukkuun :D

    VastaaPoista